Home | Stiri tancuri | Schimbari & Patchnotes pentru 9.13 (Supertest)

Schimbari & Patchnotes pentru 9.13 (Supertest)

Salutari, astazi va aduc niste schimbari si patchnotes-urile de pe supertest pentru 9.13, chair daca abia s-a lansat 9.12…

  • Linia Cehoslovacă (Tier 1 – 10)

* Kolohousenka
* LT vz. 35
* LT vz. 38
* ST vz. 39
* Škoda T 24
* Škoda T 25
* Konštrukta T-34/100
* TVP VTU Koncept
* Škoda T 50
* TVP T 50/51

 

  • 30 de modele HD

*M44, Comet, Type 98 Ke-Ni, T29, M7 Priest & KV-5
*KV-3, LTP, Type 97 Chi-Ha, SU-152, AMX AC mle. 48 & T30
*Cruiser Mk. I & Cruiser Mk. II
*Birch Gun & Cruiser Mk. IV
*WZ-131, WZ-111, T54E1, Cruiser Mk III, Comet & Sentinel AC I
*LT vz. 35
*Kolohousenka
*ST vz. 39, Škoda T25, Konstrukta T-34/100, TVP VTU Koncept, Škoda T50 & TVP T50-51

  • Unele din vehiculele HD au fost rebalansate (buff-uite)
  • O noua harta, “Industrial Zone” adaugata in modul Last Man Standing (Ultimul in Viata)
  • Harta Fjords a fost scoasa din rotatia de harti pentru random (Va rog bagati inpoi harta Port… pls)
  • Harta South Coast a fost scoasa din client definitiv
  • Au fost reparate cateva probleme cu privire la interfata modificarii vizuale din garaj (camuflaj, inscriptii, embleme)

 

Acum cateva (toate) buff-urile din 9.13 (Supertest, nu toate s-ar putea sa fie aplicate)

 

  • Ferdinand

-Vehicul

Puncte de integritate: nou 1500, vechi 1200, diferenta 300

 

-Tun- 12,8 cm Pak 44 L/55

Timp de incarcare: nou 11.7, vechi 12, diferenta -0.3

 

  •  Jagdtiger

-Vehicul

Puncte de integritate: nou 2100, vechi 1800, diferenta 300

 

  • VK 30.02 (D)

-Suspensie

VK 30.02 (D)

Rezistenta suspensie- asfalt: nou 1.1, vechi 1.2, diferenta -0.1

Rezistenta suspensie- pamant: nou 1.3, vechi 1.5, diferenta -0.2

Rezistenta suspensie- mlastina: nou 2.3, vechi 2.5, diferenta -0.2

Rata de intoarcere a sasiului: nou 39, vechi 38, diferenta 1

 

VK 30.02 (D) verstärkteketten

Rezistenta suspensie- asfalt: nou 1, vechi 1.1, diferenta -0.1

Rezistenta suspensie- pamant: nou 1.1, vechi 1.3, diferenta -0.2

Rezistenta suspensie- mlastina: nou 2.1, vechi 2.3, diferenta -0.2

Rata de intoarcere a sasiului: nou 43, vechi 42, diferenta 1

 

  •  Leopard Prototyp A

-Turela -Porsche Standardpanzer

Rata de intoarcere a sasiului: nou 37, vechi 36, diferenta 1

Puncte de integritate: nou 460, vechi 410, diferenta 50

 

-Suspensie

Leopard Prototyp A1

Pierderea de precizie din miscare: nou 0.2, vechi 0.22, diferenta -0.02

Pierderea de precizie din rotire: nou 0.2, vechi 0.22, diferenta -0.02

 

Leopard Prototyp A2

Pierderea de precizie din miscare: nou 0.18, vechi 0.2, diferenta -0.02

Pierderea de precizie din rotire: nou 0.18, vechi 0.2, diferenta -0.02

 

-Tun-Turela – Porsche Standardpanzer- 10,5 cm L7A1

Pierderea de precizie din rotire: nou 0.14, vechi 0.16, diferenta -0.02

Timp de incarcare: nou 10.3, vechi 11.1, diferenta -0.8

Timp de ochire: nou 2.1, vechi 2.3, diferenta -0.2

 

  • Tiger II

-Tun- Turela – Tiger II Serienturm

 

10,5 cm Kw.K. L/52

Precizie: nou 0.35, vechi 0.37, diferenta -0.02

 

10,5 cm Kw.K. L/68

Precizie: nou 0.31, vechi 0.34, diferenta -0.03

 

  • T28

-Vehicul

Puncte de integritate: nou 1500, vechi 1150, diferenta 350

 

-Motor-Ford GAFM2A1

Puncte de integritate: nou 281, vechi 234, diferenta 47

Puncte de integritate dupa ce componenta a fost avariata: nou 148, vechi 123, diferenta 25

 

  •  T28 Prototype

-Motor- Ford GAFM2A1

Puncte de integritate: nou 281, vechi 234, diferenta 47

Puncte de integritate dupa ce componenta a fost avariata: nou 148, vechi 123, diferenta 25

 

  • T95

-Vehicul

Puncte de integritate: nou 1800, vechi 1700, diferenta 100

 

 

-Motor- Ford GAFM2A1

Puncte de integritate: nou 281, vechi 234, diferenta 47

Puncte de integritate dupa ce componenta a fost avariata: nou 148, vechi 123, diferenta 25

 

  • M26 Pershing

-Tun-90 mm Tun T15E2M2

Munitie

 

AP M77

Penetrare minima: nou 143, vechi 135, diferenta 8

Penetrare maxima: nou 238, vechi 225, diferenta 13

 

  • T69

-Tun-Turela – T178, Tun – 90 mm Tun T178

Munitie

 

AP M318

Penetrare minima: nou 136, vechi 130, diferenta 6

Penetrare maxima: nou 226, vechi 216, diferenta 10

 

  • T95E2

-Turela – T95E2 Tun – 90 mm Tun M41E1

Munitie

 

AP M318

Penetrare minima: nou 136, vechi 130, diferenta 6

Penetrare maxima: nou 226, vechi 216, diferenta 10

 

  •  M46 Patton

-Tun-90 mm Tun T15E2M2

Munitie

 

AP M77

Penetrare minima: nou 143, vechi 135, diferenta 8

Penetrare maxima: nou 238, vechi 225, diferenta 13

 

  • M48A1 Patton

-Tun

-90 mm Tun M41

Munitie

 

AP M77

Penetrare minima: nou 136, vechi 130, diferenta 6

Penetrare maxima: nou 226, vechi 216, diferenta 10

 

-105 mm Tun M68

Pierderea de precizie din rotire: nou 0.08, vechi 0.12, diferenta -0.04

Timp de incarcare: nou 8.35, vechi 8.8, diferenta -0.45

Timp de ochire: nou 1.9, vechi 2, diferenta -0.1

 

  • WZ-131

-Suspensie-WZ-131

Rezistenta suspensie- mlastina: nou 1.5, vechi 1.6, diferenta -0.1

 

-WZ-131 model 2

Rezistenta suspensie- mlastina: nou 1.3, vechi 1.4, diferenta -0.1

 

-Turela 132B – Tun-85 mm 64-85T

Pierderea de precizie din rotire: nou 0.1, vechi 0.12, diferenta -0.02

 

  • (probabil) 59-16

-100 mm 59-100T

Pierderea de precizie din rotire: nou 0.12, vechi 0.16, diferenta -0.04

Timp de incarcare: nou 8.3, vechi 8.7, diferenta -0.4

Timp de ochire: nou 2.6, vechi 2.7, diferenta -0.1

 

  • WZ-132

-Tun

-Turela – WZ-131-1

100 mm 59-100T

Timp de incarcare: nou 8.1, vechi 8.5, diferenta -0.4

 

-Turela – WZ-132

100 mm 59-100T

Timp de incarcare: nou 7.7 vechi 8.3 diferenta -0.6

 

100 mm 60-100T

Timp de incarcare: nou 7.3 vechi 7.9 diferenta -0.6

 

  • T-34-2

-Turela – T-34-2 model 2

 

-122 mm 37-122JT

Depresie tun: nou 5, vechi 3, diferenta 2

Timp de ochire: nou 3.1, vechi 3.4, diferenta -0.3

 

-100 mm 59-100T

Timp de ochire: nou 2.8, vechi 2.9, diferenta -0.1

 

  • T-34-3

-Tun-Turela – T-34-3

122 mm D-25TA

Depresie tun: nou 5, vechi 3, diferenta 2

 

  • 121

-Suspensie-121

Rezistenta suspensie- asfalt: nou 0.7, vechi 0.8, diferenta -0.1

Rezistenta suspensie- pamant: nou 0.8, vechi 0.9, diferenta -0.1

Rezistenta suspensie- mlastina: nou 1.6, vechi 1.8, diferenta -0.2

 

-Tun-Turela – 121-122 mm 60-122TG

Depresie tun: nou 3.5, vechi 3, diferenta 0.5

Pierderea de precizie din rotire: nou 0.12, vechi 0.14, diferenta -0.02

 

  • WZ-111 model 1-4

-Suspensie

WZ-111

Pierderea de precizie din miscare: nou 0.2, vechi 0.23, diferenta -0.03

Pierderea de precizie din rotire: nou 0.2, vechi 0.23, diferenta -0.03

 

WZ-111 model 4

Pierderea de precizie din miscare: nou 0.18, vechi 0.21, diferenta -0.03

Pierderea de precizie din rotire: nou 0.18, vechi 0.21, diferenta -0.03

 

  • SU-100М1

-Tun-Turela – SU-100М1-100 mm LB-1S

Munitie

 

UBR-412

Penetrare minima: nou 137, vechi 131, diferenta 6

Penetrare maxima: nou 229, vechi 219, diferenta 10

 

  • Т-44

-Tun-Turela – Т-44-100-100 mm LB-1

Munitie

 

UBR-412

Penetrare minima: nou 137, vechi 131, diferenta 6

Penetrare maxima: nou 229, vechi 219, diferenta 10

 

  • Т-54 prototype

-Tun-Turela – Т-54 prototype-100 mm Д-10Т-К

Munitie

 

UBR-412

Penetrare minima: nou 137, vechi 131, diferenta 6

Penetrare maxima: nou 229, vechi 219, diferenta 10

 

  • Т-44-100

-Suspensie- Т-44-100

Rezistenta suspensie- asfalt: nou 0.5, vechi 0.6, diferenta -0.1

Rezistenta suspensie- pamant: nou 0.6, vechi 0.7, diferenta -0.1

Rezistenta suspensie- mlastina: nou 1.5, vechi 1.6, diferenta -0.1

Rata de intoarcere a sasiului: nou 51, vechi 46, diferenta 5

 

-Tun-Turela – Т-44-100- 100 mm LB-1

Munitie

 

UBR-412

Penetrare minima: nou 137, vechi 131, diferenta 6

Penetrare maxima: nou 229, vechi 219, diferenta 10

 

  •  Т-54

Tun-Turela – Т-54 обр. 1946 г.- 100 mm LB-1

Munitie

 

UBR-412

Penetrare minima: nou 137, vechi 131, diferenta 6

Penetrare maxima: nou 229, vechi 219, diferenta 10

 

Turela – Т-54 обр. 1949 г.- 100 mm LB-1

Munitie

 

UBR-412

Penetrare minima: nou 137, vechi 131, diferenta 6

Penetrare maxima: nou 229, vechi 219, diferenta 10

 

  • Object 430

-Vehicul

Puncte de integritate: nou 1700, vechi 1600, diferenta 100

Puncte de integritate ale compartimentului munitiei: nou 252, vechi 210, diferenta 42

 

-Turela- Object 430

Puncte de integritate of the turela rotating mechanism: nou 204, vechi 170, diferenta 34

Puncte de integritate of the turela rotating mechanism dupa reparatii: nou 102, vechi 85, diferenta 17

Puncte de integritate ale opticii: nou 144, vechi 120, diferenta 24

Puncte de integritate ale opticii dupa reparatii: nou 72, vechi 60, diferenta 12

 

-Suspensie- Object 430

Puncte de integritate: nou 300, vechi 250, diferenta 50

Puncte de integritate dupa ce componenta a fost avariata: nou 228, vechi 190, diferenta 38

 

  • KV-4

-Turela -KV-4-5

Puncte de integritate: nou 420 vechi 370 diferenta 50

 

 

-Tun Turela – KV-4

107 mm ZiS-24

Timp de incarcare: nou 11, vechi 11.4, diferenta -0.4

Timp de ochire: nou 3.1, vechi 3.4, diferenta -0.3

 

-Turela – KV-4-5

107 mm ZiS-24

Timp de incarcare: nou 10.3, vechi 11.1, diferenta -0.8

Timp de ochire: nou 2.9, vechi 3.4, diferenta -0.5

 

  •  Т-10

-Suspensie- Т-10

Rezistenta suspensie- asfalt: nou 1.1, vechi 1.2, diferenta -0.1

Rezistenta suspensie- pamant: nou 1.4, vechi 1.5, diferenta -0.1

Rezistenta suspensie- mlastina: nou 2.3, vechi 2.4, diferenta -0.1

Rata de intoarcere a sasiului: nou 30, vechi 28, diferenta 2

Pierderea de precizie din miscare: nou 0.2, vechi 0.21, diferenta -0.01

Pierderea de precizie din rotire: nou 0.2, vechi 0.21, diferenta -0.01

 

-Т-10М

Rezistenta suspensie- asfalt: nou 1, vechi 1.1, diferenta -0.1

Rezistenta suspensie- pamant: nou 1.1, vechi 1.3, diferenta -0.2

Rezistenta suspensie- mlastina: nou 1.9, vechi 2, diferenta -0.1

Rata de intoarcere a sasiului: nou 32, vechi 30, diferenta 2

Pierderea de precizie din miscare: nou 0.18, vechi 0.19, diferenta -0.01

Pierderea de precizie din rotire: nou 0.18, vechi 0.19, diferenta -0.01

 

  • ARL V39

-Suspensie

ARL V39

Rezistenta suspensie- asfalt: nou 1.5, vechi 1.6, diferenta -0.1

Rezistenta suspensie- pamant: nou 1.7, vechi 1.8, diferenta -0.1

Rezistenta suspensie- mlastina: nou 2.8, vechi 3, diferenta -0.2

 

ARL V39 bis

Rezistenta suspensie- asfalt: nou 1.4, vechi 1.5, diferenta -0.1

Rezistenta suspensie- pamant: nou 1.5, vechi 1.7, diferenta -0.2

Rezistenta suspensie- mlastina: nou 2.5, vechi 2.7, diferenta -0.2

 

-Tun- Turela – ARL V39- 90 mm AC DCA 45

Aim Time: nou 2.1, vechi 2.6, diferenta -0.5

 

  • AMX 12 t

-Suspensie

AMX 12 t 1er prototype

Rezistenta suspensie- asfalt: nou 1, vechi 1.1, diferenta -0.1

Rezistenta suspensie- pamant: nou 1.1, vechi 1.2, diferenta -0.1

Pierderea de precizie din miscare:  nou 0.22, vechi 0.25, diferenta -0.03

Pierderea de precizie din rotire:  nou 0.22, vechi 0.25, diferenta -0.03

 

AMX 12 t 2e prototype

Rezistenta suspensie- asfalt: nou 0.9, vechi 1, diferenta -0.1

Rezistenta suspensie- pamant: nou 1, vechi 1.1, diferenta -0.1

Pierderea de precizie din miscare:  nou 0.2, vechi 0.23, diferenta -0.03

Pierderea de precizie din rotire:  nou 0.2, vechi 0.23, diferenta -0.03

 

-Tun- Turela

AMX 12 t- 75 mm SA49

Pierderea de precizie din rotire:  nou 0.19, vechi 0.2, diferenta -0.01

 

75 mm SA50

Pierderea de precizie din rotire:  nou 0.18, vechi 0.2, diferenta -0.02

 

  • AMX 13 75

Suspensie

AMX 13 Type 1R

Traverse rate: nou 40, vechi 38, diferenta 2

Pierderea de precizie din miscare: nou 0.2, vechi 0.21, diferenta -0.01

Pierderea de precizie din rotire: nou 0.2, vechi 0.21, diferenta -0.01

 

AMX 13 Type 2A

Traverse rate: nou 42, vechi 40, diferenta 2

Pierderea de precizie din miscare: nou 0.18, vechi 0.2, diferenta -0.02

Pierderea de precizie din rotire: nou 0.18, vechi 0.2, diferenta -0.02

 

-Tun- Turela – FL 10 Type C

75 mm SA49

Pierderea de precizie din rotire:  nou 0.16, vechi 0.18, diferenta -0.02

 

75 mm SA50

Pierderea de precizie din rotire:  nou 0.14, vechi 0.16, diferenta -0.02

 

  • Lorraine 40 t

Tun

 

Turela – Lorraine 40 t

90 mm F3

Aim Time: nou 2.3, vechi 2.7, diferenta -0.4

 

100 mm SA47

Aim Time: nou 2.5, vechi 3, diferenta -0.5

 

  • Bat.-Châtillon 25 t

Tun

 

Turela – Batignolles-Châtillon 25 t

90 mm F3

Aim Time: nou 2.3, vechi 2.7, diferenta -0.4

 

100 mm SA47

Aim Time: nou 2.5, vechi 2.7, diferenta -0.2

 

  • AMX M4 mle. 45

-Vehicul

Puncte de integritate, stock Turela :  nou 1200, vechi 1100, diferenta 100

Puncte de integritate, elite Turela :  nou 1450, vechi 1300, diferenta 150

 

  • Type 5 Chi-Ri

-Vehicul

Puncte de integritate ale compartimentului munitiei:  nou 228, vechi 190, diferenta 38

 

-Turela

Type 5 Chi-Ri Plan 1

Puncte de integritate ale mecanismului turelei:  nou 156, vechi 130, diferenta 26

Puncte de integritate ale mecanismului turelei dupa reparatii:  nou 78, vechi 65, diferenta 13

Puncte de integritate ale opticii:  nou 108, vechi 90, diferenta 18

Puncte de integritate ale opticii dupa reparatii:  nou 54, vechi 45, diferenta 9

 

Type 5 Chi-Ri Plan 2

Puncte de integritate ale mecanismului turelei:  nou 156, vechi 130, diferenta 26

Puncte de integritate ale mecanismului turelei dupa reparatii:  nou 78, vechi 65, diferenta 13

Puncte de integritate ale opticii:  nou 108, vechi 90, diferenta 18

Puncte de integritate ale opticii dupa reparatii:  nou 54, vechi 45, diferenta 9

 

-Suspensie

Type 5 Chi-Ri Plan 1

Puncte de integritate:  nou 156, vechi 130, diferenta 26

Puncte de integritate dupa reparatii:  nou 120, vechi 100, diferenta 20

 

Type 5 Chi-Ri Plan 2

Puncte de integritate:  nou 168, vechi 140, diferenta 28

Puncte de integritate dupa reparatii:  nou 126, vechi 105, diferenta 21

 

Si ca un mic bonus, ce inseamna inginerie “nemțească”

JdIqPUP - Imgur

 © Status Report

Comentarii

comentarii