Jump to content

mitel321

Membru Activ
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About mitel321

  • Rank
    Soldat
  • Birthday 03/01/1969

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. Sunteti chiar simpatici cum puneti problema . Pe acest forum toti care nu au statistici de genul " unicum " vor trebuii sa se inchina la spusele voastre. Bravo ! Si era sa uit , nu va mai deranjati sa-mi raspundeti fiindca este ultima interventie si in ce priveste contul meu " unicum " am sa-l arat unuia dintre voi ca sa-mi pot baga .... in forumul vostru fara ca voi sa mai aveti replici , la care vad ca va pricepeti !
  2. Eu sunt.Scrie-mi in privat , fiindca aici este un topic cu tematica ! Multumesc de intelegere !
  3. Eu la intrebari care privesc " afacerile mele " nu ma simt niciodata obligat sa raspund , mai ales cand sunt malitioase . In alta ordine de idei 3979 Battles , intreaba un amarat cu 21.250 de batalii. Daca m-ai fi intrebat cum fac sa cresc contul luptand de unul singur in random , ti-as fi raspuns mult mai amabil si cu mult mai multe detalii. Dar sa facem " la finita ". Acesta este primul meu cont si cateodata revin la el fiindca nu ma stie mai nimeni si pot juca linistit cand nu am chef de clan . Si ca mine fac multi . Nu stiu daca te intereseaza si asta , dar eu nu am resetat contul fiindca am foarte multe tancuri de 10 cercetate si uneori mai intru in legatura cu prieteni care ma cunosc de pe acest cont. Si nu in ultimul rand ; E bine sa-ti pui intrebari despre ceea ce spune un om si nicidecum invers , conform mentalitatii noastre romanesti .
  4. Salut ! Ma intrebam de unde te cunosc ; Din dacii ! Cand am fost eu , strategiile le facea Trivale , un baiat inteligent , cu bun simt si autoritar in acelasi timp. Pacat ca nu stiu ce cont si-a luat acum . I-mi pare rau ca nu satisfac conditiile de recrutare , stiu ca erai un tip de treaba , dar acum ca ai devenit pe cont propriu , i-ti urez multa bafta si sa faci un lucru bun !
  5. Fiindca intre timp s-au facut cateva ajustari la joc si ceea-ce ai salvat odata nu mai poate fi citit cu noile modificari !
  6. Eu nu stiu sa raspund fiindca chestia aceea albastra nu stiu daca este pron.dem. , adj.dem. , sau Loc.adv. ?
  7. Nu stiu daca are un sens sau ajuta la ceva,dar desi exista o multime de formule care arata de la: eficienta,damage,WN6,WN7,WN8 si multe altele...Am gasit totusi aceasta formula care arunca astfel de calcule : Coordonata orizontala x Coordonata verticala + Nr.tancuri +/- Diferenta de tancuri dintre echipe. Din cate am inteles eu , harta se numeroteaza de la margini spre centru de la 1 la 5 ( deci la centru vor fi doua coloane de 5 ) iar pe verticala de la 1 la 10. Exemplu : Te afli , la pornirea in lupta , pe 3 orizontal si 2 vertical sau ceva asemanator. Deci esti la ; 3x2=6+14(tancurile echipei tale)=20 ( 20 , este o variabila si se cheama coeficient de lupta , are valoare neutra fiind considerat punctul de referinta. ) Mai departe ; Inaintezi si ajungi la 3x3=9+14=23 ( coeficient de lupta +3 ), continui inaintarea si ajungi la 4x3=12+14+1 (de ce +1, fiindca echipa ta a distrus un tanc adversar si diferenta acum intre echipe este de un tanc)=27 (coeficient de lupta +7). Echipa adversa a distrus si ea 3 tancuri intre timp deci ; 4x3=12+11 (11, fiindca s-au pierdut 3 tancuri) - 2(diferenta se scade cand este in avantaj adversarul)=21 (coeficient de lupta +1) E simplu nu ? Mentionez ca nu stiu de ce se aduna 14 tancuri si nu 15 , dar pot sa spun ca este o variabila si nu o constanta si variabilele , de regula , sunt citite de server pentru a-ti stabilii creditele si Xp-ul. In plus , daca face-ti un sac de calcule pe un replay ( fiindca in joc nu ai cand ) , incepi sa cam intelegi de ce pierzi sau castigi ! Cand rezultatele sunt sub 20 , de exemplu 16 , semnifica ca ai - 4 coeficient de lupta. Multa bafta celor care vor sa studieze problema , dar trebuie sa recunosc ca daca as vrea sa fac o strategie pentru CW , m-ar bate gandul sa folosesc formula aceasta ca sa vad cum stau adversarii in raport cu pozitiile alese de mine.
  8. Prima data,dupa parerea mea,potentialul la Patton era sa traga de la 500m fara sa stii ca exista daca nu intervenea careva din echipa ta sa-l spoteze mai de-aproape.Dar de cand a aparut XVM-ul si modurile si nu in ultimul rand, tancurile comerciale,e foarte greu de jucat la nivelul lui.
  9. Ma refeream la modalitatea , teoretica de altfel , pe care o folosesc tancurile boot in a-si alege partea pe care pleaca pentru a-si prelungi timpul de supravetuire in lupta . Si daca tancurile pot , noi oamenii , nu ? In fapt , nu astepti pe nimeni si nu urmaresti o parte anume in functie de cel mai tare tanc al adversarilor ci pur si simplu te pui la adapostul unei formatii ca sa apuci sa dai ceva damage , mai ales atunci cand nu esti tu cap tier ! Cer scuze ca nici acum nu m-am facut inteles .
  10. Cred ca trebuiesc pregatite tunurile cele mai distrugatoare si penetrante de polemica , fiindca intentionez sa postez " Tancul greu in lupta standard " Dar inainte , am sa propun o formula care defineste modul in care se pozitioneaza un Heavy in random . Si anume ; Se imparte Hp-ul celui mai bun tanc Heavy advers la damage-ul pe care il poate da tancul tau . Rezultatul semnifica ca , cel putin teoretic , e bine sa faci parte dintr-o formatie de tancuri cu cel putin acelasi numar de tancuri , raportat la rezultatul obtinut , de preferinta Heavy .
  11. In primul rand multumesc celor care au facut sau vor face aprecieri pro sau contra stilului de lupta prezentat si nu in ultimul rand , moderatorilor acestu-i forum care a permis acest lucru si in mod special fiindca m-au ajutat cu textul . Dar pentru a nu fi considerat cel care rostogoleste piatra in balta si pleaca ; Consider ca este necesara clarificarea anumitor aspecte prezentate in aprecierile deja facute ; De modul cum pot fi facute anumite echipari ale tancurilor , ca la carte , se gasesc pe " wiki.wargaming.net/ru/World_of_Tanks " , nu de alta dar este un site oficial , dupa cum ve-ti vedea. Si ca sa citez un comentariu facut ; " Gresit " ca sunt o gramada de stiluri de lupta , indiferent daca gandesti la rece sau la cald , exista doar strategii in luptele de clan , in rest , fiecare face ce crede de cuvinta , de aceea , dezbateri si prezentari de acest gen vor fixa un standard de lupta de la care jucatorii i-si pot raporta evolutiile de joc. De aceea , urez tuturor sarbatori fericite la sfarsitul fiecarei lupte !
  12. Am creat acest topic,unde,dupa expunerile facute, sa poata fi exprimate consideratii de corectare sau imbunatatire a stilului respectiv,binenteles,fiecare dupa priceperea sa.Cred ca ar ajuta in mod special jucatorii incepatori si medii si ar creea perspectiva de a avea o serie de repere de lupta pentru imbunatatire.Si fiindca am lansat aceasta provocare,prezint mai jos un stil de lupta. TANC MEDIU IN LUPTA STANDARD Dotare obligatorie: Aparatura optica antireflex.Al saselea simt Pregatirea de lupta: 1. Mai mult de trei medii in echipa adversa la inceputul luptei semnifica ca vei lupta cel putin cu unul din ele sau mai bine spus,daca nu lupti la inceputul luptei,la sfarsit,nu mai este nevoie dupa ce au flancat tancurile grele. 2.La tier maxim in lupta si de viteza; Se pleaca pe partea " drumului lung " si cat mai aproape de mijlocul hartii ( a nu se confunda cu centrul hartii ) sau pe platourile inalte unde Heavy nu pot ajunge in timp util. In cazul ca nu esti urmat de Heavy inseamna ca nu ai plecat din prima sau pe partea respectiva merg de regula TD-urile. Daca TD-urile echipei tale nu merg intra-colo,nu inseamna ca cele ale adversarilor nu o fac. 3.La tier maxim in lupta fara viteza; Se merge in paralel cu tancurile grele si se tine sub observatie partea prin care pot fi flancate lateral de tancurile medii inamice. 4. La tier mai mic cu doua nivele si cu viteza; E bine sa urmeze putin mai in spate un mediu " frate mai mare ",fiindca acela are o raza vizuala decenta precum si damage si penetrare bune si se poate sarii in ajutorul lui flancand in viteza tancul advers. 5. La tier mai mic cu doua nivele fara viteza; E bine sa spoteze pentru artilerie sau pe partea cu TD-urile pe cat posibil la vedere doar cu o parte de turela. SITUATII DE LUPTA. La punctul 1. Trebuie incercata blocarea tancurilor medii ale adversarilor de a patrunde in propria jumatate de harta si de evitare luptele inutile de genul; Care pe care, fiindca in astfel de partide cei care ajung primii sa cucereasca baza sunt mediile adversarilor, din moment ce tancul ti-a fost distrus, desi ai la activ unul sau doua kil-uri. La punctul 2. Daca tancurile grele ale echipei tale au ajuns in zona ta si iau pozitii statice de lupta, atunci te retragi in lateralul lor pe cat posibil si incerci flancarea adversarilor.Daca ti-se face semn sa continui inaintarea, inseamna ca ori sunt noobs ori vor sa profite de tine pentru a le fi lor mai usor. Aproape niciodata un tanc mediu nu patrunde in " no-man°s-land ", cu riscul de a intalnii frontal tancurile grele ale adversarilor. In cazul ca ( greii ) inainteaza dar sunt putini la numar in raport cu cele ale adversarilor, trebuie ramas in zona pana la clarificarea situatiei daca vor fi distruse sau nu. Daca nu sunt distruse, mergi sa flanchezi, daca sunt, te retragi si pregatesti o ambuscada ( bine ascuns dupa cladiri sau relief ) si ori incerci sa-i distrugi ori sa-i resetezi in baza. Cand la inceputul luptei sunt distruse toate tancurile echipei tale de pe o parte a hartii, atunci mergi in zona unde mai sunt tancuri ( de preferat cele de culoare verde ), pentru a le proteja spatele si de a intervenii la reset in baza daca va fi posibil. La punctul 3. Daca nu este posibila flancarea pe lateral, ramane ambuscada si retragerea langa alte formatii si nicidecum incursiunile eroice. La punctul 4. Cand esti cu doua nivele mai mic in joc dar ai viteza, merita sa fi; " primul care ataca in timp ce se retrage ". La punctul 5. Daca i-ti i-ei rolul in serios, s-ar putea sa fii de mare ajutor TD-urilor sa nu fie flancate de tancurile usoare si artileriei sa nu fie distrusa.
  13. Problema nu este aceea a traseismu-lui , cat cea a clanurilor fara rost , facute uneori de player-i cu contul fratelui mai mare sau cumparat cu banii trimisi de mama din strainatate , si asa, cei frustrati de societate , fiindca sunt "noobs" devin peste noapte ;" comenderi " cu doua perechi de ... si fara habar de ce au nevoie jucatorii acestu-i neam , pe care continuam sa-l batjocorim , ascunzandu-ne dupa statisticile facute de rusi . Si apropo ; Domnilor " comenderi " indreptati-va putin statisticile , din moment ce facet-i referire la ele ; Nu de alta , dar se vede ca nu a-ti facut parte din nici un clan care face cinste acestu-i neam , si carora le datoram totul , chiar si faptul , ca sunt romani in acest joc , fiindca , Wargaming-ul stie doar de doua clanuri romanesti reprezentative , restul ; Domnilor ; Suntem doar cifre !
×
×
  • Create New...