Jump to content

Andrei Azrael

Community Contributor
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

1 Follower

About Andrei Azrael

  • Rank
    Plutonier

Contact Methods

  • Website URL
    http://azrael-sub7.ro

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

1,388 profile views
  1. Era avantajos systemul cu embeleme, nu daca aveai sute de tancuri in garaj, dar sa poti pune +8% pe anumite tancuri mi se parea grozav. Pana la urma daca tancul are performante mai bune, nu n00bi vor avea de castigat, deci trebuie sa fi n00b sa te plangi pt asa sistem. E adevarat ca se pierdea mai mult silver si poate unii nu isi permiteau dar ideea de a creste perfomantele tancurilor care uneori dau rateuri mai ales la distante mari e o idee ff buna, sistemul de aim din AW e mult mai bun, daca ar fi si in WG la fel si 90% din obuze se duc fix unde tragi era alta viata.
  2. @Pussinbootsraffy Daca ai light super usor merge mai ales daca nesimtitul e un heavy care si daca te atinge iti scade din hp, nu am zis sa faci ram cu viteza aia ar fi o prostie eu am reusit sa fac 3 sa devina albastri intr-un meci cu type64 ala a fost recordul ce e drept, ( 2 tiger si un oi), daca prostul merge cu 10 kmp si tu ai incetinit la 6 kmp in fata lui, si se repeta de 2 sau 3 ori se face albastru . Oirucm eu tin toate replay-urile dar am multi giga mi ar ff foarte greu sa gasesc replay-ul e relativ recent 2 luni deci la patchul asta(9.10) nu la altul, oricum sa vezi cat de inebunita era echipa report report report .... ( oricum o sa incerc sa il caut ca stiu ca a fost harta redshire) E adevarat ca nu e ff usor de abuzat dar cu putin noroc si iscusinta se poate
  3. Daca tragi intr-un jucator care nu s-a facut albastru nu conteaza daca ii dai damage sau nu, o sa primesti ban dupa 2 sau 3 focuri consecutive, ideea e ca daca esti intr-un light poti sa dai ram de 2-3-4 ori pana pierzi ~10% hp ca sa se faca jucatorul nesimtit albastru, dupa ce s-a facut albastru poti sa tragi in el fara restrictii.
  4. Subscriu, tancurile de tier mic cazi des lowest tier, plus echipe prea imprevizibile, si multe mecirui au timp mediu mai scurt ceea ce inseamna mai putin timp sa faci dmg. In alta ordine de idei de acum stiu cum sa ma razbun pe astea care trag, intra intentionat in mine sau ma imping cand sunt cu un light, nu mai fac greseala sa trag prea mult in ei sa iau ban ca n00b-ul, de acum intru si eu in ei de 2-3 ori cat sa imi scada putin din hp pana se fac albastri si pe urma ii omor full hp, am testat si merge bug-ul asta poti sa omori in acest mod jumate de echipa si sa nu iti iei ban. Poate sa ma judece oricine sa zica ca nu merit sa joc etc etc, dar va zic eu ca sunt mult mai multi care nu merita sa joace si totusi dau battle zi dupa zi dupa zi ...
  5. 261 chiar e super nice daca prinzi o echipa ok Cea mai buna pentru ap dintre toate arty.
  6. Eu am luat 3 mark-uri cu tancul ala sub 100 de mecirui cred ca pe la 74 sa fiu mai precis, si am dat 3k de multe ori cu doar 11 gold in dotare, e un tanc superb pt seal-clubbing si cu 11 gold termeni mereu pe plus si poti sa iti asiguri 3k wn8 usor, faci meciuri de 20k wn8 usor nu e mare realizare, daca stii sa joci cu vehiculele light acest tanc trebuie sa il ai in garaj. Oricum marele dezavantaj al acestui tanc e ca are mult prea putine proiectile, altfel era un tanc care la 100-300 de mecuri aveai sansa sa faci un pool si un kolobanov sigur, dar am fost fortat sa pierd meciuri usoare pt ca nu mai aveam nici un obuz in magazie, de multe ori am pastrat ultima "boaba" pentru a incerca un fadin.
  7. Eroarea apare cand incerci sa executi ceva ce nu e executabil ( mai precis nu are un header PE corect). Solutia este sa stergi intrarea de auto-startup a win/3.exe si pe urma poti sa stergi si 3.exe daca vrei. Intrarile de startup se pot face prin registry ( hiva run ( vezi ca apare si pt useri si pt PC ) ( asta e dif dintre startup for me si for everybody) ) sau prin startup folder, sau prin "cron-ul" windows-ului sau prin injectia unui dll intr-un proces cheie windows ca run32.dll sau svchost.exe poti sa explorezi dll-urile incarcate in memorie de fiecare proces folosind processexplorer.
  8. Pana acum s-a incercat cu petitii, plangeri, tickete, amenintari, cred ca se mai poate incerca cu stickere si flayere. Pot sa dau si sugestii de sloganuri gen "I like vanilla and no other", "Fewer colors is better", "I have credits not mods", "I love bots more then mods". Oricum eu iti urez succes in aceast demers chiar daca nu cred ca o sa se finalizeze cu rezultate notabile.
  9. Pacat ca daca joci arty nu poti sa ai asemenea reguli in vedere, la arty e ceva de genu: 1 Nu conteaza ca dai 5k dmg 2 Nu conteaza ca scoti 4-5 tancuri 3 Nu conteaza daca dai one-shot in primele 50 secunde Pentru ca orice ai face se pot intampla urmatoarele: 1. Scapa mereu un scout in baza in 1-2 minute 2. Se lasa gauri peste tot. 3. Se moare pe capete si in 2 min s-a terminat jocul 4. Nu isi asuma nimeni sa faca un spot cat de cat si se pierde pentru ca alti inamici stiu cum sa faca asta. 5. Se iau pozitii de losing gen: a) Ruinberg encouter: toti n00bi yolo in oras Himmelsdorf encounter: n00bi coboara de pe deal nu raman decat 2-3 tancuri de sacrificiu c) Abby toti o iau pe apa d) Karelia assault, light-urile se duc ori pe stanga ori pe dreapta fara sa stie ca mijlocul e cel mai important pt un scout care vrea sa faca meciul. e) Lakeville nici un scout pe mijloc si toti n00bi prin vale. f) Stepps encounter heavy si altii care ar trebui sa se lupte fug la baza si ajung acolo dupa ce s-a terminat meciul g) Cliff mijlocul si rampa nesupraveghiate ( cele mai de interes zone de pe harta ) h) Sand river defend, n00bi nu conosc poziti stronk de aparare si pleaca toti sa stea la turela in coltul hartii la k9 in plus scout-ul nu stie sa mearga si sa foloseasca avantajul de spot de la rampa Si cred ca as mai putea sa scriu 2 pagini cu decizii/pozitii idioate si ineficiente dar nu are rost ... nu de alta dar raman fara litere in alfabet pentru subpuncte.
  10. Tousi replay-ul nu contine date video e evident si dupa marime, nu se vor afisa mod-urile la vizionare. in cel mai bun caz poate retine in "text" ce fisiere ai avut incarcate desi sincer nu cred ca se intampla asta. Replay-urile de la wot sunt exact ca replay-urile care au aparut prima data la jocurile clasice FPS, pur si simplu reprezinta un timeline cu toate evenimentele inregistrate, de altfel din aceasta cauza tocmai pentru ca pentru ca wot este un joc unde calculele se fac cu un fel de sincronizare client/server ce e in replay nu inseamna ca este 100% exact cu ce s-a intamplat doar ca seamna foarte mult, atat de mult incat poti spune ca diferenta nu prea conteaza. Ce ma intriga foarte tare este acea sincronizare server client care permite o tolerenata diferentei de calcul destul de mare, care se observa cel mai bine atunci cand tragi un shot si dmg-ul apare peste 2-3 secunde chiar daca uneori nu l-ai lovit pe inamic, dar seravrul e in "dubiu"(aka diferentele client/servar prea mari) si pana la urma decide ca l-ai lovit, As fi foarte curios daca cineva ar face un POC modificand clientul sa raporteze cifre un pic mai avantajoase decat cele reale, cat se poate exploata acea toleranta? Oricum asta e o munca titanica si fara cod sursa e aproape imposibil dar realitatea e ca atat timp cat calculele nu se fac 100% pe servar exista posibilitate de exploatare. PS: Ceva rusa ar fi excelenta, pentru ca documentatie oficiala in engleza la functii care pot fi apelate din python la moduri nu o sa gasesti, ca sa nu mai vorbim ca la campania asta Safari astea de la WG au fost niste porci, ca in api-ul public nu exista metode sa retragi date despre Safari, dar au fost programatori rusi care au avut acces la API-uri WOT care nu sunt publice. La a treia campanie api-ul era pt toata lumea de aia unele clanuri si-au facut o aplicatie ceva( gen omni cine mai stie), si acum doar pt rusi, asta e maxim de nesimtire ... Ca sa nu mai spun ca pana in 2016 tot o sa se scoata functii la greu din api dupa planul de pe portalul wot developer, mai bine dezactivau tot api-ul dar atunci nu ar mai exista xvm si ar pierde prea mult.
  11. Subscriu, nu am facut asa ceva niciodata pierzi mult mai mult XP aiurea, si din pacate nu e vorba de 20% reali, pt ca 10% drop la perks/skills cand ai 4-5 skill-uri e exponential mai mare decat 10% la overall, actiunea in cauza o faci in cel mai rau caz daca ai decis ca trebuie neaparat sa schimbi ceva la perks/skills si de preferat ar fi le pui optim din prima incercare ca sa nu se ajunga la aceasta situatie. Ala 10% de la overall se face in 10-15 duble maxim daca joci binisor asa ca nu are rost sa pierzi xp ca n00bu`.
  12. Se vorbeste de fcm de parca ar fi mare premiu, va dati seama ca multi din top 10 il au deja, si sunt convins ca 12k gold pt multi de acolo ca nu inseamna mai nimic. Macar tancul american nu va fi in shop, si daca nu il ai eu zic ca e mai valoros ca fcm-ul care nu mai este nici pe departe la fel de eficient dupa ce s-au facut upgrade-urile la blindaje din pach-ul 9.10, cu 212 dai in t9 la bounce-uri de te plictisesti, acum se da bounce si pe weakspot-uri daca ai ghinion si cred ca se trage cu cel putin 30% mai mult gold pe server decat in 9.9 obiectiv atins WG. In WTB daca totul merge decent ar trebui sa se primeasca cel putin 39 de tancuri la safrasit, dar asta se va stii evident dupa urmatoarele 3 zile.
  13. Diferenta nu poate sa fie atat de mare decat daca sunt implementarii diferite de directx, care probabil ca sunt. E tare de exemplu ca pe Wine de pe linux care are warpper directx facut prin openGl, are uneori performante mai mari decat aceiasi versiune de directx nativa cu pana la 30-40% mai mult, depinzand de ce task exista. Microsoft-ul pune implementari diferite de directx pe fiecare versiune de windows( chiar daca sunt aceiasi versiune nu sunt identice binar) si nu le face compatibile intre ele( gen nu poti sa ai o anumita implementare de directx de pe 10 pe 7 ( au existat totusi pack-uri care sa incerce sa faca asta dar oficial nu functioneaza ) ), tocmai ca sa fie mai multi utilizatori tentati sa foloseasca versiuni noi, e o strategie de marketing.
  14. In afara de locurile 11-70 la clan se mai dau inca 3k de tancuri americane prin redistribuire dupa FP personal deci daca nu esti cu clanul in primii 70 ai sanse sa mai dobandesti tancul daca ai jucat mult si esti acolo printre 7k-11k la locuri. Toate cele 10k de tancuri se dau integral deci daca un clan e in primi 11-70k dar are sa zicem decat 40 de membri, cele 60 care ar mai fi trebuit sa le primeasca se redistribuie, algoritmul asta e e nou, nu a mai fost folosit si e simplu, fata de restul foloste anterior aici teoretic nu se mai genereaza prea multe tancuri in plus fata de cele 10k ( decat in cazuri ff rare de egalitate la redistribuirea pe FP personale) in rest se dau toate cele 10k tancuri. Algoritmul e concentrat mai mult pe nr tancuri decat pe locuri cum era anterior, oricum diferenta e mica numai ca acesta e mai stabil parerea mea. Eu nu am tancul de 7 premium si de colectie as vrea sa il am, deocamdata sunt pe 7K daca am noroc si ma mentin sau daca intra clanul in primi 70 atunci e bine pt toata lumea.
  15. 0.5 in + la cele 3 grade ale tancului 121 "va fi ca si cum nu este" ( orice medium rus de 10 in afara de 140 are 5 grade ), buff-ul in general se face cand statistica tancului e ff proasta, s-a vorbit chiar despre un nou buff la e5 in viitor si unii cand aud asta s-ar putea sa fie rapusi de ras. Ce sa zic buff-ul la 121 nu e deloc spectaculos fata de alte buff-uri asta e mai mult ca sa inchida gura unora probabil.
×
×
  • Create New...