Jump to content

skyZZo

Content Creator
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

3 Followers

About skyZZo

  • Rank
    Content Creator
  • Birthday 10/09/1992

Profile Information

  • Clan
    nici unul
  • Cont WoT
    skyZZo
  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

2,677 profile views
  1. Primul T95E2,tanc american de nivel 8 detalii aici Si T-55A NVA DDR,un tanc "german" detalii aici
  2. Strongholds,havok si ceva statistici...articolul il gasiti aici
  3. FPS Frames per second FRAPS e un program de captura video. Incearca sa dai setarile jos. Upgradeaza driverul video. Mai scoate din moduri daca ai prea multe. incearca modul acesta http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/392296-93-fours-fps-and-performance-modpack-42/
  4. http://www.wotromania.ro/vesti-bune-pentru-androizi/
  5. Salutare prieteni! WG a anunțat că își schimă politica de restituire a tancurilor premium vândute din greseală. Schimbarea se referă la faptul că acum,poți cere restituirea tancului doar la maximum 2 luni de la vanzarea acestuia. Această masură are rolul de a reduce volumul de muncă . Cum poți cere restituirea unui tanc premium? Urmând upasii urmatori desigur: Contactează echipa WG urmând linkul următor https://support.worldoftanks.eu/ Include în ticket numele tancului si data (estimativ) la care acesta a fost vândut. Fi sigur ca ai un loc liber în garaj si suma de credite(silver) pe care ai primit-o în urma vânzării tancului.(Ex: pentru Type 59,în urma vânzării primești 1.500.000 credite,această suma va fi retrasă o dată cu restituirea tancului) ATENȚIE ! Acest serviciu este valabil doar pentru tancurile premium,nu și pentru tancurile cumpărate cu credite/silver. Poți de asemenea să ceri rambursarea sumei în gold în cazul în care ai cumpărat un tanc premium din greșeală: Contactează echipa WG urmând linkul următor https://support.worldoftanks.eu/ Include in ticket numele tancului si data achiziționarii. ATENȚIE ! Acest serviciu este valabil doar pentru tancurile premium,nu și pentru tancurile cumpărate cu credite/silver. Pentru a primi rambursarea,numarul de lupte pe respectivul tanc trebuie sa fie zero. Acesta nu este un serviciu de “Încearcă înainte de a cumpara”.
  6. skyZZo

    Jagdpanther

    Vânătorul de tancuri Jagdpanther a fost cea de a treia încercare a inginerilor germani de a monta tunul 8.8 cm PaK 43/4 L/71 pe un șasiu fără turelă. Prima materializare a ideii a reprezentat-o vânatorul greu Ferdinand,o încercare de a folosi cele 91 de șasiuri VK4501(P) rămase în urma competiției Porsche-Henschel pentru proiectul tancului greu Tiger I. Ferdinand s-a dovedit însă a fi mult prea greoi și mult prea dificil de operat de catre echipaj. A doua încercare a reprezentat-o vânatorul de tancuri Nashorn/Rinocer.Se lua practic o structură aproape identică cu cea a tunului autopropulsat Hummel(șasiu de Pz IV) în care se monta impresionantul tun de 88mm. Continuarea aici
  7. skyZZo

    Merkava

    [url=http://postimg.org/image/hgvuuiojl/][/url] Merkava (car de război) este un tanc principal de luptă folosit de IDF(Israel Defense Forces/Forţele Defensive Israeliene). Dezvoltarea cestei maşini de luptă a început in 1973 iar primul tanc a intrat în serviciu activ in 1979. Acest tanc a fost folosit extensiv in conflictul Libanez din 1982. Principalele puncte forte ale designului sunt performanţele tancului pe teren accidentat,protecţia sporita pe care o oferă echipajului,abilitatea de a fi reparat rapid pe campul de luptă si raportul calitate/preţ. In comparaţie cu alte tancuri contemporane lui,Merkava are o serie de trăsături aparte.Turela este amplasată relativ in spatele tancului,motorul este amplasat frontal pentru a mari şansele de supravieţuire ale echipajului în cazul unui atac frontal. Acest plan general ofera mai mult spaţiu de depozitare in interiorul carenei si ofera posibilitatea de a monta o trapa in spatele tancului,trapă ce oferă o cale de scăpare rapidă in cazul unei lovituri directe. Deasemenea,tancul poate fi folosit si ca transportor de trupe,pentru evacuarea ranitilor sau ca o stație de comandă și control înaintata. Datorită acestor trăsături,tancul Merkava este considerat de experţi a fi unul dintre cele mai sigure tancuri de pe campul de lupta. Cu puţina vreme inainte de izbucnirea conflictului cu Liban in 2006,sa decis stoparea productiei pentru acest tanc,dar in 2013 sa revenit asupra acestei decizii si productia a fost reluata. Tip: Tanc principal de lupta. Tara de Origine: Israel. In serviciu: 1979–prezent. Operatori: IDF. Serviciu Activ: 1982 Liban,Conflictul Sud Libanez,2006 Liban,Prima revolta palestiniana,A doua revolta palestiniana,2008-Gaza. Producator: MANTAK. Pret/Unitate: 6.000.000 $. Produs intre: 1974-prezent. Unitati Produse: Model I-250 Model II-580 Model III-780 Model IV-360+300 Comandate. Masa: 65 T. Lungime: 7.6 m -Carenaj. 9.04 m -Incluzand tunul. Latime: 3.72m Carenaj. Inaltime: 2.66 m. Echipaj: 4 (Comandant, Tunar, Servant, Sofer). Pasageri: 6. Armura: Compozita (compozitie secreta ). Armament Principal: Tun cu ţeava lisă calibrul 120 mm - MG253. ArmamentSecundar: 1 × mitralieră 12.7 mm. 2 × mitralieră 7.62 mm. 1 × mortier 60 mm. 12× dispersoare fum. Motor: Turbo-diesel 1500 CP. Putere/Greutate: 23 CP/T . Transmisie: Renk RK 325 Suspensie: Arcuri elicoidale. Garda la sol: 0.45 m . Capacitate rezervor: 1,400 L. Raza Operationala: 500 km. Viteza: 64 km/h-pe sosea. 55 km/h -offroad. Galerie: Merkava model I [url=http://postimg.org/image/qh5ibtqyp/][/url] Merkava model II [url=http://postimg.org/image/rdfjmugw7/][/url] Merkava model III in timpul unei trageri [url=http://postimg.org/image/jcqml73bz/][/url] Merkava model IV [url=http://postimg.org/image/ousyuqgm1/][/url]
  8. Panzerkampfwagen IV, a fost un tanc mediu nemţesc,proiectat spre sfîrsitul anilor ’30 si folosit extensiv in timpul celui de-al doilea război mondial atât de catre Panzerwaffe cat si de celelalte membre ale Axei. Proiectat ca un tanc pentru suportul infanteriei,acestă masinaă de lupta trebuia sa evite angajamentele tanc vs tanc,rolul antitanc fiind asumat de tancul mai usor,dar mai bine înarmat Pz. III. însa o data cu apariţia pe campul de luptă a tancurilor sovietice de tip KV si T-34,armamentul de 50mm al tancurilor Pz III s-a dovedid ineficient.Astfel,s-a luat decizia ca cele doua tancuri sa îsi schimbe rolurile intre ele. Treptat PzIV a primit imbunătăţiri in ceea ce privea protecţia echipajului,grosimea blindajului crescând treptat de la 15mm la 88mm,mobilitatea fiind sporită de noile motoare mai puternice iar armamentul ofensiv,desi pe tot parcursul razboiului arămânând la calibrul 75mm,fiind constant îmbunătăţit. Robust si fiabil,aces tanc a servit in toate teatrele de operatii in care Germania era implicată,fiind singurul tanc german rămas in producţie pe toată perioada razboiului,cu peste 8800 de unitaţi produse intre 1936-1945. Datorită eficienţeii sale,şasiul Pz IV a fost folosit ca bază pentru producerea altor vehicule de luptă precum STUG IV,Jagdpanzer IV, Wirbelwind,Brummbär, Hummel, Nashorn etc. Ultimele exemplare au fost retrase din serviciu activ abia in 1967 după războiul de 6 zile,conflict in care Siria a folosit astfel de tancuri procurate din Franta si Cehoslovacia. Tip: Tanc mediu. Tara de Origine: Al Treilea Reich. Serviciu activ: Al doilea război mondial,Razboiul Arabo-Israelian 1948 ,Razboiul de 6 zile. Operatori: Al Treilea Reich. Romania. Turcia. Ungaria. Bulgaria. Italia. Findlanda. Spania. Croatia. Siria. In serviciu: 1939–1967. Producator: Krupp. Pret/Unitate:~ 103,462 Marci Imperiale. Produs intre: 1936–1945. Unitati Produse: ~8553. Masa: 25 T. Lungime: 5.92 m. Latime: 2.88 m. Inaltime: 2.68 m. Echipaj: 5.(Comandant,Tunar,Servant,Şofer,Radio-operator). Armura: 10–88 mm Armament Principal: 75mm. ArmamentSecundar: 2 × 7.92 mm Maschinengewehr 34 Panzerlauf. Motor: 12-cil. Maybach benzina ~300 CP. Putere/Greutate: 12 CP/T. Raza Operationala: 200 km. Viteza: 42km/h-sosea. 19km/h-offroad.
  9. Type 10 Hitomaru este un tanc principal de luptă japonez. Dezvoltarea acestui proiect a inceput in anii 90,primul prototip fiind prezentat in februarie 2008 la Institutul de Cercetare şi Dezvoltare Tehnologică din Sagamihara,Japonia. In proiectarea acestui tanc sa pus mare accent pe sistemul C4I (Comandă, Control, Comunicaţii, Computere, şi Informaţii). Acest sistem face parte dintr-o retea complexă la care au acces toate forţele terestre, ajutand astfel la coagularea eforturilor dintre blindate si infanterie. Deasemenea,sa pus accent pe mobilitate,protectie si putere de foc. O caracteristica interesanta a acestui tanc o reprezinta capabilitatea aceiasi viteza maxima de 70km/H,indiferent de direcţia in care se deplasează tancul(înainte/înapoi). Spre deosebire de type 90,acest tanc foloseste componente modulare,motiv pentru care protecţia laterală este mult îmbunătăţită.Deasemenea,Luneta Panoramică a comandantului a fost montata într-o poziţie mai inaltă prin comparaţie cu type 90,oferind o mai bună vedere panoramică. Ca armament principal,acest tanc foloseste un tun cu teava lisă calibrul 120mm,dezvoltat de compania Japan Steel Works,companie ce produce sub licientă tunul Rheinmetall L44 120mm. Tunul foloseşte muniţii special dezvoltate pentru acesta,însa,deţine capabilitatea de a folosi orice muniţie NATO de calibrul 120mm. Armura consistă din secţiuni modulare,oferind capabilitatea de a monta sisteme cu grade variate de protecţie in funcţie de misiune si de limitele de greutate ce pot fi impuse in timpul transportului. In configuraţia de baza,tancul cantareste 44 T,dar daca se folosesc toate modulele,se poate ajunge la 48T. In ianuarie 2012,primele 13 tancuri Type 10 au intrat in serviciul Japan Ground Self Defense Force. Tip: Tanc principal de lupta. Tara de Origine: Japonia In serviciu: 2012–prezent. Producator: Mitsubishi Heavy Industries. Pret/Unitate: 11.3 millioane USD. Produs intre: 2010–prezent. Unitati Produse: ~80. Masa: 44-48T. Lungime: 9.485 m. Latime: 3.24 m. Inaltime: 2.30 m. Echipaj: 3.(Comandant,Tunar,Şofer). Armura: Modulara:Otel Nano-crystal+Compozit ceramic. Armament Principal: Tun cu teava lisă calibrul 120mm. ArmamentSecundar: Mitraliera coaxiala -Type 74 7.62. Mitraliera grea-M2HB 12.7 mm. Motor: Diesel in 8 cilindrii .1200CP @ 2300rpm. Putere/Greutate: 27 CP/T. Suspensie: Hidropneumatică,Acrivă. Transmisie: Continiu variabila (CVT). Raza Operationala: 440 km. Viteza: Înainte-72km/h. Înapoi-72km/h. Galerie:
  10. skyZZo

    T-90

    T-90 este un tanc principal de lupta rusesc,o reincarnare a modelului T-72B,incorporand multe elemente ale modelului T-80U,motiv pentru care initial proiectul a primit denumirea de T-72BU. In momentul de fata este cel mai modern tanc din arsenalul Fortelor Terestre Rusesti si ale Infanteriei Navale Rusesti. T-90 foloseste un tun de 125mm cu teava lisa,un motor mult imbunatatit,sisteme de ochire moderne si optica termica. La capitolul protectie,tancul foloseste un amestec de otel,armura compozita,armura exploziva-reactiva,sistem de avertizare impotriva focoaselor antitanc,camuflaj Nakidka(absoarbe undele radar folosite de focoasele antitanc pentru a-si gasi tinta) si sistemul de bruiere Shtora cu infrarosu. Desi o forta formidabila,Rusia a incetat inca din 2011 sa mai produca acest tanc pentru propriul consum datorita costurilor mari,alegand sa isi concentreze eforturile asupra proiectului T-99. Datorita mobilitatii,a puterii de foc si a protectiei,T-90 lupta de la egal la egal cu cele mai bune tancuri ale lumii. Tip: Tanc principal de lupta. Tara de Origine: Rusia. In serviciu: 1991–prezent. Versiuni: T-90 - Prima Varianta. T-90K - Versiunea de Comanda T-90 cu echipament radio suplimentar si sisteme de navigatie performante. T-90E - Versiunea de Export. T-90A - Versiune ruseasca cu turela sudata, motor V-92S2 si optica termica ESSA . Numit si T-90 Vladimir. T-90S - Versiunea de Export a T-90A.Motor imbunatatit si doua turele diferite . T-90SK -Versiunea de Comanda a T-90S. T-90S "Bhishma" - T-90S modificat de armata Indiana. T-90AM - Ultima versiune T-90A.Turela modernizata,un nou sistem de tragere, incarcator automat si o noua versiune a tunului 2A46M-5, GPS,motorul de 1250 CP si blindaj reactiv Relikt. T-90SM - Versiunea modernizata a T-90S, cu un motor de 1130CP si alte imbunatatiri la capitolele sistem de tragere si blindaj reactiv. Operatori: Algeria: 305 T-90SA Azerbaijan: 100 T-90S India: 620 T-90 in serviciu activ + o comanda de 354 T-90MS Rusia: 550 T-90A. Turkmenistan: 10 T-90S + 30 tanks. Uganda: 44 T-90SA. Vietnam-posibil cumparator. Serviciu Activ: 1999 -Invazia Dagestanului de catre forte cecene. Producator: Uralvagonzavod. Proiectat de: Venediktov Kartsev. Pret/Unitate: $2.77 – 4.25 millioane USD. Produs intre: 1992–prezent. Unitati Produse: ~1,667. Masa: 47.5 T. Lungime: 9.63 m. Latime: 3.78 m. Inaltime: 2.22 m. Echipaj: 3. Armura: Compozita ,otel+reactiv Kontakt -5. Vs AP -830mm. Vs HEAT-1000mm. Armament Principal: Tun cu teava lisa 125 mm cu capabilitatea de a lansa rachete anti-tanc, in general model 9M119 Svir(Sniper). ArmamentSecundar: Mitraliera coaxiala -7.62mm PKMT. Mitraliera grea-Kord 12,7mm . Motor: Diesel in 12 cilindrii cu putere variabila in functie de versiune. 800-1250 CP. Putere/Greutate: 18,1 CP/T(minim) ,26,3 CP/T. Suspensie: Bare de torsiune. Garda la sol: 0.5 m . Raza Operationala: 550 km -minim. 700km -maxim.In functie de motor. Galerie: T-90A cu armura reactiva de generatie III Kontakt-5 ERA. T-90S Bhishma T-90SM Ochii bestiei-Receptoare laser din cadrul sistemului defensiv Parada Victoriei Tunul de 125 mm-2A46M
  11. Maus a fost un tanc super-greu proiectat in Al Treilea Reich spre sfarsitul razboiului. Acest tanc inca detine recordul de cel mai greu vehicul de lupta produs vreodata. Datorita lipsei resurselor,doar 2 carene si o singura turela au fost finalizate. Cele doua sasiuri au participat la probe spre sfarsitul lui '44. Principala piedica a proiectului o reprezenta lipsa unui motor suficient de puternic,astfel,desi viteza maxima prevazuta in proiect era de 20 km/h,in realitate,tancul se chinuia sa atinga 13km/h in conditii optime. Tot datorita greutatii exagerate,nu putea traversa marea majoritate a podurilor iar transportul pe calea ferata era imposibil de realizat. Scopul acestui tanc era acela de a sparge liniile inamice,fara sa fie avariat. Cinci tancuri au fost comandate insa doar doua sasiuri si o singura carena au fost finalizate inainte ca uzina sa fie bombardata de britanici. Foarte putini generali germani considerau ca acest tanc ar fi avut vreo utilitate. Nimeni nu stie clar,respectiv nu sa intocmit un raport german ori sovietic care sa ateste faptul ca prototipul 2 ar fi luptat efectiv insa este destul de clar faptul ca echipajul a distrus tancul,sau cel putin a incercat sa faca asta,folosind incarcaturi explozive montate in compartimentul motor si pe rastelul cu munitii. Forta exploziei a reusit sa distruga carena tancului insa turela a ramas mai mult sau mai putin intacta, foarte probabil a sarit de pe locasul sau. Rusii au folosit astfel carena primului prototip si turela celui de al 2-lea pentru a crea Mausul de la Kubinka.Tot datorita greutatii sale imene,Mausul nu a putut sa fie manevrat intr-o hala,asa ca sa luat decizia de a se construi o hala in jurul sau. Tip: Tanc super-greu. Tara de Origine: Al Treilea Reich. Proiectat de: Dr.Ferdinand Porsche. Perioada de productie : 1944-1944. Unitati produse: ~2 . Masa: 188 t. Lungime: 10.2 m. Latime: 3.71 m. Inaltime: 3.63 m. Echipaj: 6. Armura:460 mm -zona tunului. 250 mm -mantaua tunului. 240 mm -zona frontala a turelei. 220 mm -zona lateral/spate a turelei si zona frontala a carenei. 190 mm -zona lateral/spate a carenei. Armament principal: Krupp 128 mm KwK 44 gun L/55 (32 proiectile). Armament secundar: tun 75 mm KwK 44 gun L/36.5 montat coaxial (200 proiectile). mitraliera usoara 7.92 mm MG34. Motor: MB509 V12 benzina-1080 hp. MB 517 V12 diesel -1200 hp. Putere/Greutate: 6.4cp/t. Garda la sol : 500mm. Capacitate rezervor: 2700 l-intern. 1500 l-extern. Raza Operationala : 160 km-pe sosea. 62km-offroad. Viteza: 13km/h. Galerie: Prototipul Nr.1,deoarece designul turelei nu fusese inca finalizat,i sa montat o macheta cu aceiasi greutate. Mausul finalizat,se presupune ca ar fi luptat insa datorita unei defectiuni a fost distrus de echipaj Mausul distrus de echipaj Sectiune:
  12. skyZZo

    T-44

    T-44 a fost un tanc mediu produs spre sfarsitul celui de al doilea Razboi Mondial de catre U.R.S.S. Dezvoltat la ordinul expres al lui Iosif Stalin de catre Birourile de proiectare ale Uzinei de Tancuri Stalin Ural Nr. 183 ,noul tanc trebuia sa inlocuiasca mult cunoscutul design T-34. Noul tanc trebuia sa fie la fel de mobil si fiabil precum predecesorul sau,dar sa ofere o mai buna protectie echipajului in forma unui blindaj mai gros si sa fie capabil sa monteze turela proiectului T-43. La inceputul anului 1944 primele prototipuri au luat parte la o serie de teste,alaturi de un Panzerkampfwagen V Panther Ausf. G de captura. Doua variante au participat la cele teste,prima T-44-122,monta mult cunoscutul tun D-25T de calibrul 122mm. Din nefericire insa,acest armament sa dovedit a fi ineficient pentru un tanc mediu. Data fiind marimea si greutatea proiectilelor,munitiei in 2 parti si a spatiului stramt al turelei,rata de foc efectiva era de doar 3 lovituri pe minut,deasemenea,numarul maxim de proiectile era de doar 24. In timpul testelor un prototip a trebuit sa fie retras dupa o defectiune majora la armamentul principal. Intrucat in mod clar T-44-122 nu se putea compara cu Pantera germana,rusii au hotarat sa mearga pe a doua varianta T-44-85. Aceasta varianta pastra turela T-43 si armamentul de 85 mm ZiS-S-53 si in testele comparative sa dovedit un adversar redutabil pentru tancul german. In 1945,rusii au dorit sa imbunatateasca puterea de foc a tancului,intrucat turela si tunul erau identice cu cele ale tancului T-34-85 pe, care teoretic T-44 trebuia sa il inlocuiasca. Asa sa ajuns la dezvoltarea unei noi variante T-44-100,inarmat dupa cum o spune si numele cu un tun de 100 de mm(mai multe tunuri au fost luate in considerare) aceasta fiind ultima faza a proiectului. T-44 ,desi a venit prea tarziu pentru a influenta soarta razboiului,care oricum nu mergea prea rau pentru tanchistii sovietici,a fost produs in numar mic,insa a stat la baza dezvoltarii tancului T-54,cel mai produs tanc din istorie,ca numar de unitati(100,000+). Tip: Tanc Mediu. Tara de Origine: U.R.S.S. In serviciu: 1944-sfarsitul anilor '70. Operatori: U.R.S.S. Proiectat de: A.A. Morozov-Birourile de proiectare ale Uzinei de Tancuri Stalin Ural Nr. 183. Perioada de proiectare: 1943-1944. Produs de : Uzina Nr. 75 Kharkiv. Perioada de productie: 1944–1947. Unitati produse: 1,823. Masa: 32 t. Lungime: 6.07 m . 7.65 m-cu tun. Latime: 3.25 m. Inaltime: 2.45 m. Echipaj: 4. Armura frontala : 120 mm . Armament principal: 85 mm ZiS-S-53 52 proiectile. Armament secundar: 2 x 7.62-mm Mitraliera usoara DTM. Motor: Model V-44 12-cil. 38.88 L diesel 520 Cp. Putere/Greutate: 16.3 Cp/T. Transmisie: cu planetare,5 viteze+2,Manuala. Suspensie: cu Bare de Torsiune. Garda la sol :510 mm. Capacitate rezervor: 500L+150L(extern). Raza Operationala : ~350 km. Viteza: 53 km/h. Galerie T-44-122 langa un Panther in timpul testelor. T-44-100
×
×
  • Create New...