Jump to content

Question

 

Ammo_Icon.pngInainte de a intra in lupta, ar trebui sa aveti vehiculul incarcat complet cu munitie, in cazul in care vehiculul va este incarcat cu prea putina munitie, va va aparea un avertisment.

 

Cantitatea de munitie din fiecare vehicul depinde de calibrul tunului si turela. Munitia pe care o alegeti va afecta performantele dumneavoastra in lupta (in cele mai multe cazuri). Mai jos gasiti scurte descrieri ale fiecarei tip de munitie din joc. Din update-ul 0.8.1, munitia premium poate fi achizitionata prin Credite. In prezent, un proiectil care costa 10 Gold va costa 4.000 Credite.

 

 

Tipuri de Munitii

 

Ammo_Icon.pngMunitia AP (Armor Piercing)

 

Aceasta munitie, are prejudiciul complet listat pe specificatiile tunului in cazul in care penetreaza armura inamicului. Cu toate acestea, in cazul in care AP-ul nu penetreaza tinta, el va ricosa. Se poate penetra, punctele slabe in cazul in care nimeresti la locul potrivit. Munitiile AP sunt supuse la diferite ''probe'' ca sa spun asa, de obicei, atenuarea  la 5 grade de armura, in panta, proiectilul isi va pierde din puterea de penetrare la distanta. 

Munitia AP, in mod normal costa credite, cu toate acestea, exista un tip de AP rotund, folosit de artileria sovietica inarmata cu un tun de 152 mm (BR-2), care se poate achizitiona cu gold.

 

 

Shells_APCR.pngMunitia APCR (Armor Piercing Composite Rigid)

 

Acest tip de munitie are cea mai mare putere de penetrare, dar  DMG-ul produs este la fel ca la munitia AP. APCR-ul are caracteristicile munitiei AP. APCR are o viteza mai mare decat AP-ul, ceea ce inseamna ca tunul lanseaza munitia la o viteza mai mare (rezultand mai putina tactica de a lovi un vehicul aflat in miscare la o distanta mai mare), de asemenea, munitia APCR are o valoare mai mare de penetrare pe aceeasi distanta ca munitia AP. In general vorbim de tunuri de calibru mic, cum ar fi un tun de 57 mm, acesta va pierde din puterea penetrare intr-un ritm mult mai rapid decat un tun de calibru mare, de 122 mm spre exemplu. Cu toate acestea, APCR-ul este folosit, in general de tancuri medii, tancurile medii avand in general, un calibru al tunului mai mic.

 

 

Shells_HE.pngMunitia HE (High Explosive)

 

Aceasta munitie are cea mai mare valoare de DMG din toate tipurile de munitii din joc, dar are, de asemenea,o valoare de penetrare foarte scazuta. Aceasta munitie are o foarte mica raza de explozie. Munitia HE nu are nevoie neaparat sa penetreze armura, dar sansele sa penetreze scad repede pe cat e de groasa, in caz ca vehiculul are un strat de armura mai subtire, sansele sa penetreze cresc. In cazul in care reuseste sa patrunda armura, aceasta va exploda in interiorul vehiculului si va scoate din lupta membri ai echipajului, plus un DMG suplimentr la mai multe module, in functie pe cat e de mare valoarea DMG-ului.

 

 

Shells_HE_prem.pngMunitia Premium HE (High Explosive)

 

S-au gasit in unele SPG-uri, nu are nici o diferenta semnificativa cu omologul sau HE, doar ca are o raza mai mare de distrugere, care poate fi foarte utila pentru avarierea vehiculelor aflate dupa stanci sau cladiri. Se poate achizitiona cu Gold sau Credite.

 

 

Shells_HEAT.pngMunitia HEAT (High Explosive Anti-Tanc)

 

Aceasta este munitia Premium pentru cele mai multe din clasa TD-urilor (Anti-Tanc-urilor). Ea are o putere mare de penetrare, dar spre deosebire de AP si APCR, iti va trebui un unghi tocmai bun ca sa poata penetra efectiv armura la unghiul de impact dat, ceea ce inseamna ca munitia HEAT, va avea probleme cu armurile mai groase, in comparatie cu munitiile AP si APCR. Cu toate acestea,  spre deosebire de AP si APCR, munitia HEAT nu isi va pierde puterea de penetrare pe distanta.

 

 

Shells_HE.pngMunitia HESH (High Explosive Squash Head)

 

Aceasta munitie functioneaza ca munitie HE, cu putere de penetrare foarte mare, si se comporta la fel, in cazul in care nu penetreaza, aceasta va exploda pe suprafata armurii, provocand DMG. Ea provoaca, asemenea DMG suplimentar la module si la echipaj. 

HESH inlocuieste munitia standard HE la doua tancuri britanice de tier X: FV215b (183) si FV4202.

  • Upvote 5

Share this post


Link to post

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Buna ziua,

 

Am un tanc Lowe (nobs tank) dotat cu munitie AP si HE standard.

Am achizitionat munitie APCR o am in depozit si nu pot sa o incarc pe tanc sau nu stiu?

Va rog sa ma ajutati sa aflu cum pot sa incarc munitia APCR caci service- ul nu ma lasa.

 

Va multumesc

Share this post


Link to post
  • 0

Buna ziua,

 

Am un tanc Lowe (nobs tank) dotat cu munitie AP si HE standard.

Am achizitionat munitie APCR o am in depozit si nu pot sa o incarc pe tanc sau nu stiu?

Va rog sa ma ajutati sa aflu cum pot sa incarc munitia APCR caci service- ul nu ma lasa.

 

Va multumesc

Orice tanc are o capacitate maxima de incarcare cu proiectile ( un total de x proiectile, indiferent de felul acestora). Daca nu ma insel, Lowe are o capacitate de aproxim.  80 de proiectile ( probabil ca ma insel ca nu stiu tancul, dar..sa zicem, ca exemplu). Incarca  50 de proiectile AP, 15 HE si 25 APCR ( premium ammo) . ...cu toate ca nu stiu ce poti face cu APCR-urile la LOWE, la ce penetrare are cu AP-uri..poate la tier 10, frontal.

 

P.S.: Ca sa poti incarca alt tip de proiectile, trebuie sa scazi din cele deja incarcate.

P.P.S. : Nu-i asa ca tu ai un cont cu tancuri de maxim tier 4-6 , dar ti-ai cumparat un premium de 8 ???

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...