Jump to content

Recommended Posts

Am creat acest topic,unde,dupa expunerile facute, sa poata fi exprimate consideratii de corectare sau imbunatatire a stilului respectiv,binenteles,fiecare dupa priceperea sa.Cred ca ar ajuta in mod special jucatorii incepatori si medii si ar creea perspectiva de a avea o serie de repere de lupta pentru imbunatatire.Si fiindca am lansat aceasta provocare,prezint mai jos un stil de lupta.                      

TANC MEDIU IN LUPTA STANDARD                                                                                                                                                

Dotare obligatorie: Aparatura optica antireflex.Al saselea simt                                                                                                                                                                                                                                                  

Pregatirea de lupta:

1. Mai mult de trei medii in echipa adversa la inceputul luptei semnifica ca vei lupta cel putin cu unul din ele sau mai bine spus,daca nu lupti la inceputul luptei,la sfarsit,nu mai este nevoie dupa ce au flancat tancurile grele.                                                                              

2.La tier maxim in lupta si de viteza; Se pleaca pe partea " drumului lung " si cat mai aproape de mijlocul hartii ( a nu se confunda cu centrul hartii ) sau pe platourile inalte unde Heavy nu pot ajunge in timp util. In cazul ca nu esti urmat de Heavy inseamna ca nu ai plecat din prima sau pe partea respectiva merg de regula TD-urile. Daca TD-urile echipei tale nu merg intra-colo,nu inseamna ca cele ale adversarilor nu o fac.

3.La tier maxim in lupta fara viteza; Se merge in paralel cu tancurile grele si se tine sub observatie partea prin care pot fi flancate lateral de tancurile medii inamice.                                                                                  

4. La tier mai mic cu doua nivele si cu viteza; E bine sa urmeze putin mai in spate un mediu " frate mai mare ",fiindca acela are o raza vizuala decenta precum si damage si penetrare bune si se poate sarii in ajutorul lui flancand in viteza tancul advers.                              

5. La tier mai mic cu doua nivele fara viteza; E bine sa spoteze pentru artilerie sau pe partea cu TD-urile pe cat posibil la vedere doar cu o parte de turela. 

 

SITUATII DE LUPTA.

La punctul 1. Trebuie incercata blocarea tancurilor medii ale adversarilor de a patrunde in propria jumatate de harta si de evitare luptele inutile de genul; Care pe care, fiindca in astfel de partide cei care ajung primii sa cucereasca baza sunt mediile adversarilor, din moment ce tancul ti-a fost distrus, desi ai la activ unul sau doua kil-uri.  

La punctul 2. Daca tancurile grele ale echipei tale au ajuns in zona ta si iau pozitii statice de lupta, atunci te retragi in lateralul lor pe cat posibil si incerci flancarea adversarilor.Daca ti-se face semn sa continui inaintarea, inseamna ca ori sunt noobs ori vor sa profite de tine pentru a le fi lor mai usor. Aproape niciodata un tanc mediu nu patrunde in " no-man°s-land ", cu riscul de a intalnii frontal tancurile grele ale adversarilor. In cazul ca ( greii ) inainteaza dar sunt putini la numar in raport cu cele ale adversarilor, trebuie ramas in zona pana la clarificarea situatiei daca vor fi distruse sau nu. Daca nu sunt distruse, mergi sa flanchezi, daca sunt, te retragi si pregatesti o ambuscada ( bine ascuns dupa cladiri sau relief ) si ori incerci sa-i distrugi ori sa-i resetezi in baza. Cand la inceputul luptei sunt distruse toate tancurile echipei tale de pe o parte a hartii, atunci mergi in zona unde mai sunt tancuri ( de preferat cele de culoare verde ), pentru a le proteja spatele si de a intervenii la reset in baza daca va fi posibil.

La punctul 3. Daca nu este posibila flancarea pe lateral, ramane ambuscada si retragerea langa alte formatii si nicidecum incursiunile eroice.

La punctul 4. Cand esti cu doua nivele mai mic in joc dar ai viteza, merita sa fi; " primul care ataca in timp ce se retrage ".

La punctul 5. Daca i-ti i-ei rolul in serios, s-ar putea sa fii de mare ajutor TD-urilor sa nu fie flancate de tancurile usoare si artileriei sa nu fie distrusa.

  • Upvote 5

Share this post


Link to post

Dotare obligatorie: Aparatura optica antireflex.                                                                                        

Gresit. Sunt tancuri medii de nivel 10 care nu necesita echipament optic (fie caracteristicile tunului necesita un echipament suplimentar pentru imbunatatirea caracteristicilor tunului, fie tancul, prin constructia lui, nu este proiectat ca sniper). Acestea sunt:

- Obj.430

- 121

- STB-1

 

Pregatirea de lupta:

Scurt si la obiect, referindu-ne strict la meciuri tip random, cele 3 reguli de aur pentru jucatorul de tanc mediu sunt urmatoarele (indiferent de nivelul cu care joaca):

1. In prima parte a meciului se joaca din pozitii sigure, pana cand se spoteaza intreaga echipa inamica, pentru a evita surprizele neplacute.

2. Cand se avanseaza pe teren necunoscut, intotdeauna se are in vedere o ruta de scapare, pentru a evita surprizele neplacute.

3. Dupa ce se spoteaza intreaga echipa inamica, se pune in balanta raportul puterilor. Raportul puterilor inseamna gasirea unui punct slab in echipa inamica (fie o zona unde nu sunt inamici deloc sau inamici care pot fi invinsi usor, fie o zona unde echipa proprie are putere de foc superioara echipei inamice), astfel incat jucatorul de tanc mediu sa poata inclina serios balanta luptei (fie prin metoda flancarii echipei inamice, fie prin indeplinirea rolului de tanc de suport pentru puterea de foc principala a echipei).

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Problema e ca optics si alte module gen rammer, ventilation, si enhanced gun laying pot fi foarte bune in CW, TB, si STG dar in random acel 15% in plus fata de optics de la binoclu si cei 25% de la plasa pot fi elemente cruciale mai ales cand nu te ajuta nici unul dintre coechipieri si cand nimeni nu ofera un spot pe care sa poti sa te bazezi. 

 

E dificil daca nu imposibil sa alegi echipamentul optim si pentru random si pentru batalii de clan.

Share this post


Link to post

Am creat acest topic,unde,dupa expunerile facute, sa poata fi exprimate consideratii de corectare sau imbunatatire a stilului respectiv,binenteles,fiecare dupa priceperea sa.Cred ca ar ajuta in mod special jucatorii incepatori si medii si ar creea perspectiva de a avea o serie de repere de lupta pentru imbunatatire.Si fiindca am lansat aceasta provocare,prezint mai jos un stil de lupta.                      

TANC MEDIU IN LUPTA STANDARD                                                                                                                                                

Dotare obligatorie: Aparatura optica antireflex.Al saselea simt                                                                                                                                                                                                                                                  

Pregatirea de lupta:

1. Mai mult de trei medii in echipa adversa la inceputul luptei semnifica ca vei lupta cel putin cu unul din ele sau mai bine spus,daca nu lupti la inceputul luptei,la sfarsit,nu mai este nevoie dupa ce au flancat tancurile grele.                                                                              

2.La tier maxim in lupta si de viteza; Se pleaca pe partea " drumului lung " si cat mai aproape de mijlocul hartii ( a nu se confunda cu centrul hartii ) sau pe platourile inalte unde Heavy nu pot ajunge in timp util. In cazul ca nu esti urmat de Heavy inseamna ca nu ai plecat din prima sau pe partea respectiva merg de regula TD-urile. Daca TD-urile echipei tale nu merg intra-colo,nu inseamna ca cele ale adversarilor nu o fac.

3.La tier maxim in lupta fara viteza; Se merge in paralel cu tancurile grele si se tine sub observatie partea prin care pot fi flancate lateral de tancurile medii inamice.                                                                                  

4. La tier mai mic cu doua nivele si cu viteza; E bine sa urmeze putin mai in spate un mediu " frate mai mare ",fiindca acela are o raza vizuala decenta precum si damage si penetrare bune si se poate sarii in ajutorul lui flancand in viteza tancul advers.                              

5. La tier mai mic cu doua nivele fara viteza; E bine sa spoteze pentru artilerie sau pe partea cu TD-urile pe cat posibil la vedere doar cu o parte de turela. 

 

SITUATII DE LUPTA.

La punctul 1. Trebuie incercata blocarea tancurilor medii ale adversarilor de a patrunde in propria jumatate de harta si de evitare luptele inutile de genul; Care pe care, fiindca in astfel de partide cei care ajung primii sa cucereasca baza sunt mediile adversarilor, din moment ce tancul ti-a fost distrus, desi ai la activ unul sau doua kil-uri.  

La punctul 2. Daca tancurile grele ale echipei tale au ajuns in zona ta si iau pozitii statice de lupta, atunci te retragi in lateralul lor pe cat posibil si incerci flancarea adversarilor.Daca ti-se face semn sa continui inaintarea, inseamna ca ori sunt noobs ori vor sa profite de tine pentru a le fi lor mai usor. Aproape niciodata un tanc mediu nu patrunde in " no-man°s-land ", cu riscul de a intalnii frontal tancurile grele ale adversarilor. In cazul ca ( greii ) inainteaza dar sunt putini la numar in raport cu cele ale adversarilor, trebuie ramas in zona pana la clarificarea situatiei daca vor fi distruse sau nu. Daca nu sunt distruse, mergi sa flanchezi, daca sunt, te retragi si pregatesti o ambuscada ( bine ascuns dupa cladiri sau relief ) si ori incerci sa-i distrugi ori sa-i resetezi in baza. Cand la inceputul luptei sunt distruse toate tancurile echipei tale de pe o parte a hartii, atunci mergi in zona unde mai sunt tancuri ( de preferat cele de culoare verde ), pentru a le proteja spatele si de a intervenii la reset in baza daca va fi posibil.

La punctul 3. Daca nu este posibila flancarea pe lateral, ramane ambuscada si retragerea langa alte formatii si nicidecum incursiunile eroice.

La punctul 4. Cand esti cu doua nivele mai mic in joc dar ai viteza, merita sa fi; " primul care ataca in timp ce se retrage ".

La punctul 5. Daca i-ti i-ei rolul in serios, s-ar putea sa fii de mare ajutor TD-urilor sa nu fie flancate de tancurile usoare si artileriei sa nu fie distrusa.

 Frumos in teorie..ti-am dat si un like, dar in practica ar fi cam asa:

1. Pleci primul in lupta, vin cativa dupa tine, iti comunica ca te urmeaza dar se infig in primele 2 stanci si raman acolo..te trezesti 200 de metri mai in fata, singur , te prind doua medii inamice, unul te flancheaza si mori..pentru ca ai tai s-au indragostit de stanci si nu vor sa le paraseasca

2. Light go spot idiot..stupid camper..si iti da si o bucata sa te faca sa misti; varianta 2 : light move and spot idiot..te duci si spotezi cu gandul ca aia din spate vor face si suport...de fapt ei se intorc toti dupa un light inamic sau pleaca...si mori

3. Prinzi un heavy inamic luptand cu un heavy de-al tau..incerci sa-l ajuti si flanchezi...si aici sunt doua variante: a. in timp ce flanchezi, heavy-ul aliat trage in tine in timp ce tintea in inamic si in cel mai bun caz iti rupe o senila; b. in timp ce flanchezi, heavy-ul aliat se decide sa faca ram tancului inamic, dar din neatentie..intra in tine.

4. exista comunicare la inceputul luptei, va hotarati si initial chiar plecati mai multi pe un flank, dar inainte de a ajunge pe pozitii spoteaza cineva un inamic. Absolut toti se opresc in camp deschis si isi intorc tevile spre ala, chiar daca nu il au in vizor direct..inamicii ajung primii la punctele critice si...boom.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Niciodata, dar niciodata pe orice altceva in afara de artilerie sau td, asta daca vrei sa joci camper nu exista sa pui binoclu cu plasa.

 

Repet, ABSOLUT NICIODATA.

 

Modulele alea nu exista in joc pentru nici un jucator bun.

 

Echipament optim = vstab rammer optics pentru toate mediile in afara de stb si 121

 

Echipament optim = vstab rammer optics pentru is7 e5 fv215 heavy si chiar si is4, de ce nu.

 

Echipament optim pentru toate heavy care nu au tun bun = vstab rammer egld

 

Asta indiferent daca sunt random sau cw battles

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Pentru "Justasnowman" :

 

Si ce efect are binoclul pe artilerie?? Ca idee, ca si eu frec o artilerie prin harti, dar nu i-am pus binoclul..?!

Share this post


Link to post

sfaturile si ideile sunt bine venite , dar pana la a bate cu pumnul in masa si a decreta legi m-ai aveti. Daca stilul uni jucator se preteaza la anumite echipamente nu inseamna ca aia e lege si toti trebuie sa faca la fel. E mai bine sa spuneti " eu folosesc x si y echipament si am urmatoarele rezultate " sau " eu ma impac mai bine cu ala si ala" si cine citeste alege ce vrea si crede ca e m-ai bine pe baza sfaturilor si stilului de joc. Parerea mea.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Confirm si eu spusele lui Justasnowman. Nu e o idee buna sa pui bino si plasa cu exceptia unor TD-uri - linia de WT-uri de exemplu. Pentru arty nu ma pronunt pentru ca am jucat cu arty doar pe test server. Nici pe lights nu merita sa pui bino + plasa. Poate doar pe alea de tier foarte mic.

Cum s-a zis, primele 2 sloturi sunt echipate de rammer si vstab. Pentru al 3'lea slot se da batalia intre optics, vents si egld... in functie de ce poate echipa tancul si in functie de ce minusuri si plusuri are, daca e autoloader, ce rol indeplineste, etc. alegi optics sau vents sau egld. Daca folosesti tancul numai pt. CW, pe foarte multe tancuri optics nu-si mai are sensul. In random in schimb, optics imi ofera un avantaj foarte mare.

 

Eu mai pe toate le joc cu rammer, vstab, optics. Si am rezultate bune, destul de lejer scot acum 3000 dmg/meci la tier 10 cu orice meds/heavy.

 

Sincer, eu nu prea vad alternative in functie de stilul de joc. Da, daca gandesti la rece exista o gramada de stiluri de joc, dar in general tancurile au un singur mod in care se joaca bine, un singur stil de joc care li se preteaza. Daca nu le joci in stilul lor de joc, le joci prost.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Pentru "Justasnowman" :

 

Si ce efect are binoclul pe artilerie?? Ca idee, ca si eu frec o artilerie prin harti, dar nu i-am pus binoclul..?!

Pe artilerie merita pus binoclu pentru situatiile in care ai nevoie sa iti spotezi singur tinta, cand ramai singur intr-o zona fara aparare. sau daca te relochezi si poate spotezi ceva, in fine nu te ajuta foarte mult dar in anumite situatii e util.

 

sfaturile si ideile sunt bine venite , dar pana la a bate cu pumnul in masa si a decreta legi m-ai aveti. Daca stilul uni jucator se preteaza la anumite echipamente nu inseamna ca aia e lege si toti trebuie sa faca la fel. E mai bine sa spuneti " eu folosesc x si y echipament si am urmatoarele rezultate " sau " eu ma impac mai bine cu ala si ala" si cine citeste alege ce vrea si crede ca e m-ai bine pe baza sfaturilor si stilului de joc. Parerea mea.

 

Eu am facut lista respectiva in functie de avantajele si dezavantajele tancurilor de exemplu : 

 

IS7 - avantaje : turela impenetrabila, automat atunci daca stai la turela e avantajos sa ai optics pe tank pentru ca poti spota tancuri care trag in tine de la distanta pe care altfel nu le-ai vedea niciodata.

 

E100 - dezavantaje : tun foarte imprecis, pune tinta greu, accuracy care lasa de dorit, automat vrei sa minimizezi timpul de expunere, asta inseamna ca te ajuta sa strangi tinta cat mai repede pentru a trage cat mai repede, atunci echipament optim Vstab Rammer si Enchanced Gun Laying Drive

 

E5 - armura buna frontala, view range 400, rate of fire foarte foarte bun, automat merita sa pui optics pe el pentru ca poti sa te bati cu mediile si ai nevoie sa le spotezi, nu esti tanc de prima linie si atunci ai nevoie de view range sa spotezi medii, light-uri sau td-uri care pot sa iti puna probleme.

 

FV215B - view range excelent ( 410M ), rate of fire de mediu, am impresia ca are al 3-lea dpm din joc dupa obj 430 si stb-1, automat merita sa joci optics pentru a imbunatatii si mai mult view range-ul deja exceptional. Iarasi, nu esti tanc de linia 1.

 

Medii, exceptand 121 care e o mare mizerie - mobilitate excelenta, camo rating excelent, tun foarte precis, aim time mic, view range mare. Joci cu optics pentru ca de tine depinde jocul in 50-60% din situatii + outspotezi tancuri care joaca fara optics in situatii de 1v1, plus spotezi heavy cu mult inainte sa te spoteze ei, etc.

 

Pentru TD-uri nu ma pronunt pentru ca nu imi place sa joc si cel mai mare tier de td la care am ajuns vreodata este tier 7. Mi se par prea imobile, prea dependente de echipa si mi se pare ca nu pot sa decida jocul de unele singure.

 

Artilerii .... nici nu stiu de ce am scris aici despre ele.

 

Concluzia este ca vorbesc in cunostiinta de cauza si nu din ce-am auzit eu. Fiecare tanc are stilul specific de jucat si variatiile la stil sunt foarte mici. Nu inseamna ca daca ti-a mers bine un meci intr-o anumita combinatie, ca aia e cea mai buna varianta si obligatoriu trebuie sa o folosesti. Studiile astea le faci pe sute, mii de meciuri si intotdeauna iesi in avantaj asa.

Share this post


Link to post

In primul rand multumesc celor care au facut sau vor face aprecieri pro sau contra stilului de lupta prezentat si nu in ultimul rand , moderatorilor acestu-i forum care a permis acest lucru si in mod special fiindca m-au ajutat cu textul . Dar pentru a nu fi considerat cel care rostogoleste piatra in balta si pleaca ; Consider  ca este necesara clarificarea anumitor aspecte prezentate in aprecierile deja facute ;       De modul cum pot fi facute anumite echipari ale tancurilor , ca la carte , se gasesc pe " wiki.wargaming.net/ru/World_of_Tanks " , nu de alta dar este un site oficial , dupa cum ve-ti vedea.                                Si ca sa citez un comentariu facut ; " Gresit " ca sunt o gramada de stiluri de lupta , indiferent daca gandesti la rece sau la cald , exista doar strategii in luptele de clan , in rest , fiecare face ce crede de cuvinta , de aceea , dezbateri si prezentari de acest gen vor fixa un standard de lupta de la care jucatorii i-si pot raporta evolutiile de joc.                                                                                                               De aceea , urez tuturor sarbatori fericite la sfarsitul fiecarei lupte !

Share this post


Link to post

omfg, tipul asta e genial ! 

pe aceasta cale tin s-a precizez, si multumesc si eu moderatoril-or pentru ca forum, ca s-i eu va urez sarbatori fericite la sfarsitul fiecarei lupte !!!  .. si nici eu nu vrea sa rostogolesc piatra i-n balta si sa plec .

Share this post


Link to post

In primul rand multumesc celor care au facut sau vor face aprecieri pro sau contra stilului de lupta prezentat si nu in ultimul rand , moderatorilor acestu-i forum care a permis acest lucru si in mod special fiindca m-au ajutat cu textul . Dar pentru a nu fi considerat cel care rostogoleste piatra in balta si pleaca ; Consider  ca este necesara clarificarea anumitor aspecte prezentate in aprecierile deja facute ;       De modul cum pot fi facute anumite echipari ale tancurilor , ca la carte , se gasesc pe " wiki.wargaming.net/ru/World_of_Tanks " , nu de alta dar este un site oficial , dupa cum ve-ti vedea.                                Si ca sa citez un comentariu facut ; " Gresit " ca sunt o gramada de stiluri de lupta , indiferent daca gandesti la rece sau la cald , exista doar strategii in luptele de clan , in rest , fiecare face ce crede de cuvinta , de aceea , dezbateri si prezentari de acest gen vor fixa un standard de lupta de la care jucatorii i-si pot raporta evolutiile de joc.                                                                                                               De aceea , urez tuturor sarbatori fericite la sfarsitul fiecarei lupte !

 

Exact, de-aia unii raman la stadiu de tomata si se plang ca ii hackuieste lumea si altii joaca jocul si inteleg absolut tot ce se intampla in jurul lor, pentru ca unii au invatat si vorbesc din experienta si cu 5-6 tancuri cu 3000 dmg+ pe tanc si ceilalti spun ca totul e a la carte pe wiki.

 

Echiparile de pe wiki sunt absolut oligofrene, iar strategiile sunt inclusiv in random battle, de fapt cel mai mult conteaza strategia abordata in random battle pentru a maximiza performantele. Conteaza ce si cum gandesti, cum te pozitionezi, cum abordezi diferite situatii, etc. Asta tot strategie inseamna.

Daaar daca totul e pe wiki, atunci de ce sa ne mai batem capul. Statistici bune = noroc cu carul si bani dati la wargaming.

 

No offence, mi-a placut ce ai scris acolo si cum ai scris, dar asculta si de la altii, asa o sa te imbunatatesti.

Share this post


Link to post
IS7 - avantaje : turela impenetrabila, automat atunci daca stai la turela e avantajos sa ai optics pe tank pentru ca poti spota tancuri care trag in tine de la distanta pe care altfel nu le-ai vedea niciodata.

Cum sa pui echipament optic pe un tanc proiectat pentru lupta in prima linie? Chiar daca spotezi tinte de la sute de metri, tunu' de pe IS-7 abia daca nimereste ceva de la 200m... Pe IS-7 ai nevoie de echipamente care sa imbunatateasca caracteristicile tunului, un tun de tot rahatu' (timp de reincarcare, timp ochire)...

FV215B - view range excelent ( 410M ), rate of fire de mediu, am impresia ca are al 3-lea dpm din joc dupa obj 430 si stb-1, automat merita sa joci optics pentru a imbunatatii si mai mult view range-ul deja exceptional. Iarasi, nu esti tanc de linia 1.

Da, pe asta merita sa pui echipament optic la ce tun are. E un tanc greu de suport, proiectat pentru a distruge cat mai eficient tancurile medii inamice.

Medii, exceptand 121 care e o mare mizerie -

Ai uitat de STB-1, care are o panarama de tun...

Pentru TD-uri nu ma pronunt pentru ca nu imi place sa joc si cel mai mare tier de td la care am ajuns vreodata este tier 7. Mi se par prea imobile, prea dependente de echipa si mi se pare ca nu pot sa decida jocul de unele singure.

Exceptie linia de TD-uri ruseasca care duce spre Obj.263, JgPantherII si Foch-urile (cu Foch-ul de nivel 9, cel mai bun TD de nivel 9 parerea mea, cand esti cap de lista in echipa, poti de unu singur sa-i bati pe toti)...

Fiecare tanc are stilul specific de jucat si variatiile la stil sunt foarte mici.

Da, stilul specific, dar legat de afirmatia ta referitoare la echipament optic montat pe IS-7: ala e stilul lui specific cu variatii mici? Sa spoteze tancurile inamice de la distanta si sa faca snipe?

Share this post


Link to post

La Stb1 la module ar trebui sa puna un alt tun au fost situatii in care strangeam tinta la maxim si mergea proiectilul la dracu de multe ori chiar mult pe langa este o adevarata mizerie nici nu stiu cu ce sa il compar are o acuratete mizerabila de aceea am si renuntat urgent la el cat despre module pe mediile pe care le joc eu ( daca tot este vorba de stilul propriu ) 140 t62 bat 50m  ventilatie, optics, ramer( exceptia la bat unde am stabilizator ) . Haveys t57 is7 e5 e100 50b  ventilatie rammer( exceptie t57 50b unde la fel stabilizator pe 50b joc cu optics)  . Td doar unul pe care lam incercat pe test si ma impresionat cu toate ca este lent este singurul lucru care nu imi place la el este e3 care il am in garaj si cu totae ca este lent merita tot timpul din lume sa il grindezi chiar si pentru unii care se plang ca t95 este un td cu care nu se poate juca parerea mea personala ca acel t95 este fenomenal cel mai temut td de tier 9 chiar si intre tier10 ( un minus imens la acel t95 este mobilitatea) module pe E3 ventilatie ramer optics si da cu e3 poti castiga o lupta daca stii sa il pui bine pe harta 

Share this post


Link to post

La arty se recomandă binoclul până la lvl 8 pentru că nu se merită să arunci bani si golzi pentru ţârul de îmbunătăţire de la EnhancedGLD-uri dacă nu păstrezi respectiva arty în garaj.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...