Jump to content
  • 2
Legionnaires

Despre Hacking in World of Tanks

Question

Va salut, si va invit sa dezbatem impreuna putin aceasta tema atat de intalnita in luptele random in World of Tanks. Va fi un articol mai lung, asa ca rabdare si tutun.

Hacking.

 

De cate ori un jucator bun a fost numit hacker? Sau un jucator mediu a fost numit hacker? De nenumarate ori, si aici nu fac referire la mine, cu toate ca si mie mi s-a spus ca sunt hacker in 2-3 randuri cel putin. (n.r.: eu mai consider un jucator mediocru sau chiar sub-mediocru, imi stiu limitele).

 

De ce? Pentru ca a facut ceva ce unui jucator i s-a parut imposibil.

 

Haide sa o luam pe rand: ce inseamna a hacking intr-un joc? Orice jucator serios s-a confruntat cu asta. De la cheaturile pentru diferite jocuri single-player, la jucatori modati la greu in diferite mmo-uri. Oricine a jucat Lineage 2, Aion sau mai stiu eu ce, a dat cel putin odata de un jucator modat(statusurile modificate in asa fel incat era putin probabil sa il poti dobori chiar avand armata a 5-a de partea ta). 

 

Perfect, daca asta se putea in alte jocuri, de ce nu se poate si in World of Tanks? Este foarte simplu: calculale si nu numai la acele jocuri erau facute de catre client si transmise catre server (cand spun client ma refer la jocul in sine care il aveti instalat pe calculatorul vostru personal). Mai pe scurt, cu putin skill in ale modificarii fisierelor, puteai face oarecum ce doreai (in afara de calculele facute de catre server, care includeau banii care ii aveati in invetoriu si plus alte lucruri). Nu am sa intru prea mult in detalii: pe scurt, calcule facute de catre client creeaza oportunitatea de a modifica in avantajul jucatorului a acestora. Majoritatea jocurilor au implementat in Launcher (acel "program" necesar pentru a deschide jocul) un sistem care verifica foarte rapid integritatea fisierelor, dar de multe ori se putea trece si peste acestea.

 

Acum sa revenim la World of Tanks. De ce gresim cand numim un jucator hacker? Simplu. Toate acele calcule: viteza tancului, armura, penetrarea, damage-ul dat, viteza obuzului, timpul de incarcare ...... toate aceste calcule sunt facute de catre server. Absolut nimic de catre client. Nu spun ca este imposibil sa spargi serverul, doar ca este improbabil ca cineva sa-si bata capul sa creeze un hack care mai mult ca sigur nu ar rezista nici macar 2 zile (sunt optimist, este posibil sa esueze din prima).

 

Ce ar insemna asta? Ar insemna un program care de fiecare data cand joci WoT, sa creeze o legatura separata cu serverul, sa iti gaseasca in acea multitudine de date tocmai caracterul tau (un lucru posibil simplu, daca este sa presupunem ca id-ul tau este cel care apare pe site), apoi in timp real sa faca acele modificari care tie sa-ti dea un avantaj clar asupra adversarilor. Nu am sa ma axez pe cat timp dureaza sa spargi un asemenea server (sa gasesti portul apoi sa intrii, etc. etc. etc.). Din punctul meu de vedere, orice conexiune "third-party" ar fi instantaneu descoperita.

 

Nu mai iau in calcul faptul ca jocul este facut de rusi, care pentru toti cei care au jucat diferite mmo-uri stiu ca sunt cei mai tari cand e vorba sa hackuiasca jocurile in favoarea lor, sau sa creeze boti si alte lucruri de genul acesta. Asta inseamna ca stiu baietii de ce sa se fereasca si cum sa se fereasca.

 

Lasand la o parte aceste lucruri, zilele trecute am pierdut cateva ore in incercarea de a gasii un hack pentru jocul asta. Din simpla curiozitate de a vedea daca totusi ma insel eu si de fapt, se poate. Singurele asa zise hackuri care o sa le gasiti sunt pentru gold, credite si experienta. Ce sunt acestea de fapt? Pacaleli. Le-am incercat pe absolut toate. Fiecare dintre ele va va duce catre un site unde sa completati niste sondaje sau sa faceti diferite tampenii la sfarsitul carora va trebui sa bagati niste banuti.

 

Acele asa zise programe sunt de fapt niste simple launchere create in C# cu diferite functii cat se poate de simple care de fapt nu fac nimic. O sa vedeti filmulete pe youtube spunand ca totul este moca si frumos si o sa va imbogatiti peste noapte in joc si o sa va luati ce tanc vreti voi. Pacaleli, scamming, numiti-le cum vreti voi dar pur si simplu nu se poate. Iar commenturile de pe youtube..... conturi false cu ajutorul carora imbie pe creduli.

 

Am intalnit persoane care spuneau: Pe E-75 avea reload time de 1 secunda, unul cu care m-am batut eu. Bun, intrebarea mea este: ce lag aveai? Cum stateai cu fps-urile? 

 

Ce vreau sa subliniez este ca in spatele unei asa zise ciudatenii, exista un motiv bine intemeiat care este foarte posibil sa nu il vedeti in acel moment. Vizionati ulterior reluarea bataliei si o sa va dati seama ca nimic suspect nu se intampla. Poate o lovitura norocoasa, poate o lovitura bine gandita de un jucator care are cateva zeci de mii de lupte si pentru el totul este un reflex deja. 

 

Ultimul punct care vreau sa il adaug este cel al modurilor. Multi le vad ca pe niste cheat-uri, hackuri. Este discutabil. Atata timp cat WarGaming le permite, o face cu un anumit motiv. Exista si moduri care sunt banate. Unul dintre ele este cel cu raza laser. O raza laser care iese din tun, oferind posibilitatea celui care foloseste acest mod sa vada cand este luat in vizor chiar si atunci cand inamicul nu este vizibil. Din cate am inteles, este banat atat pe Rusia, cat si pe Europa si America de Nord. Se pare ca singurul loc unde este permis este serverul asiatic, dar nu am nici o informatie oficiala aici.

 

 

Asa ca, citand pe Leana: Exista o explicatie.

 

  • Upvote 7

Share this post


Link to post

333 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

salut hai sa-ti spun ce am patit eu ,eram in lupta cu IS3 am pe el incarcator pt tun, stabilizator MK2 si mecanism modernizat de pozitionare a tunului cu toate astea incarc in 11.22 sec si am echipajul la al 4-lea skill undeva la 75% ,bun eram pe harta Tundra fata in fata cu un IS3 precizez DOAR EU SI EL !!!!! atentie el tragea de 2 ori eu odata ,bineinteles ca avea si el BL9 pe tank,am inregistrarea luptei acctivata m-am uitat dupa meci sa vad daca nu cumva ma lovit la munitie si aveam timpul de incarcare mai mare ,nop logic ca ma facut ,dar intrebati-o voi pe Leana EXISTA O EXPLICATIE ???? 

P.S. NU am trimis tiket si acum i-mi pare rau dar va spun cu mana pe inima ca a fost un MARE HACK , 

 

si legat de FPS merg undeva intre 25-45 si ping de 50-70-90 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
  • 0

Idea este ca multi nu inteleg cum functioneaza un joc cu client, cum sunt transmise datele dinspre si inspre server, plus ca multi ori sunt copii ori sunt idioti carora lea platit taticu full premium.

Share this post


Link to post
  • 0

Commanderul era cazut? Si asta mareste reload time-ul. Loader-ul era cazut? Asta dubleaza reload time-ul. Pe langa toate acestea mai sunt acele numite lag spikes. Cand per moment nu iti apare nici o modificare in ping sau fps, dar totul se blocheaza.

Hai sa-ti mai spun un lucru. Datorita faptului ca totul este pe server, exista riscul ca daca cineva sa zic modifica calculatiile pentru un tanc, sa le modifice de fapt pentru toate. Eu asta incerc sa explic, nu ca este imposibil, dar este degeaba.

O sa explic mai detaliat un pic: Intr-un joc in care calculele sunt facute de catre client, inseamna ca serverul are incredere in client sa faca toate acele calcule. In World of Tanks, serverul nu are incredere in client sa le faca, asa ca le face el. Ce anume calculeaza? Pozitia tancului tau, pozitia tancului inamic, rata de foc, gun depresion, gun elevation, unghiul de penetrare, viteza, distanta, sunt extraordinar de multe calcule care serverul le trimite la fiecare client in timp real. La toate astea adauga cateva zeci de mii de jucatori in acelasi moment in lupte, si vezi cate calcule per miime de secunda face acel server. 

Daca toate aceste calcule ar fi facute de catre client si transmise serverului, nu ar exista lag, nu ar exista drop fps, nu ar exista freez-uri. 

 

Oricine ar face acel hack, munceste de pomana. Gasisem un articol pe internet legat fix de aceasta tema, si se estima ca ar fi nevoie cam minim doua programe care sa ruleze in acelasi timp, ca sa poata face eficient hack-ul intr-o singura batalie. Iar asta doar ca sa te ajute sa tintesti eventual automat un modul critic, sau sa nu tintesti turela. Cam la atat s-ar limita totul.

Share this post


Link to post
  • 0

sal, poate folosea ciocolata si atunci avea un timp de incarcare cu 10 % mai mic + ventilator + incarcator + brother in arms si asa poate avea un timp de incarcare mai mic decat al tau

Share this post


Link to post
  • 0

Afirm şi eu cu tărie şi convingere că nu există hack-uri în WoT. Atâta timp cât toată treaba o face serverul şi nu clientul, programul care rulează pe calculatorul jucătorilor, hackingul e virtual imposibil. Efortul depus pentru un hack nu se justifică, chiar dacă se reuşeşte, va avea viaţă extrem de scurtă.

 

Şi pentru un tip care şi-a început joaca online de pe vremea MUD-urilor în mod text cu client de telnet, cred că am o vagă idee despre ce vorbesc...

 

Sunt amuzanţi cei care ţipă în meciuri că eşti hacker. Dovedesc cât de noobi, amatori şi pe dinafară sunt. Genul de oameni care au vazut în filmele americane că dă unul două clickuri pe o poză şi dintr-o dată îi numără firele de păr din nas unui suspect aflat la 1km. Poză făcută evident cu telefonul :P:)

 

Cât despre mod-uri, e puţin discutabil. Nu le-aş numi hackuri sau cheaturi, dar multe ajută jucătorul oferind informaţie în plus. Informaţie care pentru un jucător cu cap şi ştie să profite de ea, va obţine nişte avantaje în luptă.

Poate mod-ul care scoate frunzele din tufişuri şi copaci să tindă mai mult spre cheat, dar e cu dus şi întors. Îţi scoate tufişurile şi vezi mai bine inamicii, dar nici tu nu mai ştii unde să te ascunzi ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
  • 0

nu cred ca exista cheat pt wot dar stiu sigur ca cei cu premium si donatori speciali au putina imunitate mai ales la meciuri

mai ales la luptele standar le alege. eu stiu ca am donat pt o luna premium si de la 41% am ajuns la 44,20% , in unele meciuri nici nu apucam sa dau vre-un dmg

Adevarul este ca nu ma deranjeaza atat timp cat sunt donatori wot ramane deschis.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
  • 0

WoT imun la cheats? :D

 

Din chiar modul de functionare - comunicare client/server - si deja este un camp mare de joaca pentru hackeri.

Un exemplu simplu: tankuri (vehicule) care "sar ca un cangur". Nu le poti nimeri decat daca sunt lipite de tine. Efectul se obtine prin manipularea pingului si a pachetelor trimise catre server. Alt efect este "tancul avion" - tank ce se deplaseaza cu viteze de 200-300 m/s sau se teleporteaza de la o locatie la alta. La nici una din aceste situatii (pacat ca nu am pastrat inregistrarile) n-a vrut nici un WG sa raspunda. Cel putin in forumul englezesc, cheat este un subiect tabu. Nu cred ca foloseste nimanui sa ascunda lucrurile astea, mai bine le-ar rezolva.

O parte din "ciudatenii" le-am vazut initial folosite si mai apoi implementate "oficial" la proxima updatare. Cel mai recent exemplu a fost "penetrare prin obiecte sau forme de relief" (am fost lovit de proiectile trase de jucatori la mare distanta si fara nici o solutie posibila balistic). Asta e un semn ca, cel putin in unele cazuri, dezvoltatorii testeaza in batalii schimbarile pe care vor sa le bage la urmatoarea actualizare.

Imunitatea WoT este doar inca o gaselnita publicitara ca sa scoata bani.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
  • 0

Când sunt probleme de conectare şi se duce în bălării ping-ul, se pot observa teleportări dubioase, deplasări cu viteze incredibile, etc. Am păţit-o, şi am înjurat conexiunea nu pe nişte hackeri închipuiţi ;)

 

Iar lovituri imposibile am mai greşit şi eu şi pe cuvânt dacă am dat cu hackul! :D

De exemplu, harta Prokhorovka, eu cu Pz IV Schmalturm am tras într-un T34-85 de la B2 la E7, pe sub un vagon de tren, i-am nimerit turela care abia se zărea şi a făcut poc. Altă baftă chioară a fost cu acelaşi tanc, dar pe Ruinberg, de la H6 la B6, adica pe marginea exterioara a oraşului, unde e un drum, am nimerit un SAu 40, pe sub un camion. Camionul a scăpat, francezul nu. Pun la bătaie replay-urile dacă e cazul.

Uneori când am aim-ul cât casa, nimeresc al naibii de precis, fix în mijloc, alteori când aim-ul e lock-on, trag fix în bălării. Din păcate, eu n-am văzut lovituri prin obiecte sau forme de relief. Aaa, prin gard de lemn sau sârmă, am tras şi eu. Dar nu prin ziduri sau dealuri.

Share this post


Link to post
  • 0

Harta ABBEY. Eu eram la panda intr-un colt, la A1. Un TD din coltul opus a tras 5 proiectile in 8 secunde si m-a ucis. Era minutul 1 al bataliei. Playerul era xXSapiensXx si n-avea arty si nici Howitzer. Intre cele doua zone nu exista linie directa de tragere.

 

Nimeni nu a fost in stare sa-mi explice, toate raspunsurile au fost lozinci sau insulte.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
  • 0

Harta ABBEY. Eu eram la panda intr-un colt, la A1. Un TD din coltul opus a tras 5 proiectile in 8 secunde si m-a ucis. Era minutul 1 al bataliei. Playerul era xXSapiensXx si n-avea arty si nici Howitzer. Intre cele doua zone nu exista linie directa de tragere.

 

Nimeni nu a fost in stare sa-mi explice, toate raspunsurile au fost lozinci sau insulte.

ai replay? sau măcar un screenshot, ceva? daca da, arată-l!

dacă nu... legende urbane. no offence, dar poveşti sunt la greu, dovezi mai slăbuţ. poate o fi fost cum ai povestit, dar dacă se întâmplă cazuri din astea, ia fişierul de replay şi pune-l bine, uploadează-l undeva, etc.

nu vreau să te insult şi nici lozinci nu-mi vin acum în cap, dar să mor de nu-s curios, tare aş vedea faze d-astea cu ochii mei! ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
  • 0

Eu unul in 9mii si ceva de batalii, nu am vazut nici tancuri avion, nici tancuri star wars. Stiu ca numarul de batalii e mic, dar chiar imi doresc sa vad si eu macar odata un Tanc Avion. In afara de scoutii aia mici si nenorociti.

Share this post


Link to post
  • 0

Eu unul in 9mii si ceva de batalii, nu am vazut nici tancuri avion, nici tancuri star wars. Stiu ca numarul de batalii e mic, dar chiar imi doresc sa vad si eu macar odata un Tanc Avion. In afara de scoutii aia mici si nenorociti.

Eu m-am lasat cam de un an de joc pentru ca ceea ce se intampla dupa fiecare update + test server se numeste ... jecmaneala. Toti isi achizitioneaza tot felul de programele de hack-uit ... tu stai si muncesti si platesti (cel care isi permite) pentru a vedea sa vezi si tu ce randament poti da intr-un tanc premium si astia care fura au "abonament nelimitat" in a fura. 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...