Jump to content
  • 0
yoyo

Un sfat va rog

Question

9 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Salutare, recomandăriile pe care le-ai primi ar fi mult prea subiective,te rog sa ne spui experiența ta în joc, clasa de tancuri ce iti place cel mai mult și în funcție de acești parametri sa primești ceva recomandari.O zi faină.

• 0

Sunt incepator(am mai jucat pe contul unui prieten vreo sae luni). Imi plac td si heavy . Am vazut oferta in shop la Skorpion G si nu stiu ce sa cumpar pt credite. Mi-am facut si eu un cont acum o luna dar n-am avut timp sa joc(batalii zero).Multumesc.

• 0

Am înțeles,recomandarea mea ar fi sa-ți cumperi Skorpion G-ul, dacă îți place această clasă, la tancuriile grele se complică pentru că normal și firesc ar trebui să-ți recomand IS-6 (mm preferențial) dar în acest moment este un alt tanc greu rusesc ce este overpower Defender-ul (nu știu pentru cât timp, fără mm preferențial),legat de credite  Skorpion G-ul este un money maker foarte bun, singurul dezavantaj notabil a lui ar fi factorul de camuflaj slab.Spor la joc.

• Upvote 1

• 0

Skorpionul e bun pt credite, dar trebuie sa te gandesti ca vei juca si in tier 10 cu el, iar tu fiind incepator...   o sa ai frigiderul destul de plin din partea coechipierilo. Daca iti plac si tancurile grele de ce nu incerci sa ei unul din cele rusesti noi aparute sau "patriotul". Oricum ideea e cand iti iei un tanc premium trebuie sa ai li o linie pe care vrei sa mergi si sa pregatesti echipajul, adica daca iti iei skorpion , mergi pana la 10 pe grille sau jg.

• 0

Daca esti jucator nou, eu zic ca Skorpion G iti va fi incredibil de greu de jucat fara armura si fara camo. Asa ca iti recomand Lowe.

• 0