Jump to content
  • 0
Alexid

Locuri cu poziționarea pe mapă

Question

• Members

Salutare, sunt începător si as vrea sa știu care ar fi poziționarea perfecta pe mapa. 

Exista vreun mod sau poze cu mapele cu pozițiile corecte, eu am 2 td-uri de 8 si 2 heavy de 7 respectiv 8, joc de puțin timp și nu prea știu sa ma poziționez bine, mai ales cu td urile. 

Am văzut ceva pe wot guru dar nu ma ajuta. Mulțumesc! 

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Moderator

td -uri mai pe spate ... nu iti pot spune exact unde ...  depinde de harda de td .. etc. .. cu heavy-uri ... depinde de stilul tau si de echipa iar .. adica e simplu .. eu daca iti spun dute in fata ... si echipa ta e praf si tu te duci in fata mori dai vina pe mine ... cert e ca tre sa sti sa citesti ce echipa ai si ce va face ... 

• 0
  • Members

nu exita o pozitie ideala. Totul tine de cunostinte avansate de strategie +cunoasterea hartilor in detaliu apoi coechipierii trebuie sa te ajute(POTI SA AI CEL MAI PUTERNIC TUN DACA NU VEZI INAMICUL E DEGEABA. Pentru ca un TD sa fie eficient e foarte important sa fie invizibil pentru inamici dar sa vada tot aici de mare ajutor este scoutul avansat de regula ar trebui sa fie un tank light cu viteza mare de deplasare condus de un pilot ce stie sa se strecoare nevazut cat mai aproape de inamic.. o echipa de tip turma e cea mai proasta echipa posibila ajutand inamicul sa o distruga, o echipa dispersata dar lucrand unit face ravagii obligand inamicul sa se apere din toate directiile,iar nu e indicata lupta de tip punch a punch preferabil e bine vsa fie concentrat focul pe 1 inamic decat fiecare cu inamicul lui  pentru ca un inamic distrus insemna 1 tun in minus in tabara inamica. Dca tot ai ajuns in impas si distrugerea ta este iminenta cauta sa faci cat mai mult damage nu incerca sa urmaresti neaparat 1 tinta anume loveste ce ai in sectorul vizibil de tragere incercand sa dai cat mai multe lovituri in inamici(ajuti coechipierii sa-i distruga mai usor)