Salutare prieteni!
WG a anunțat că își schimă politica de restituire a tancurilor premium vândute din greseală.
Schimbarea se referă la faptul că acum,poți cere restituirea tancului doar la maximum 2 luni de la vanzarea acestuia.
Această masură are rolul de a reduce volumul de muncă .
Cum poți cere restituirea unui tanc premium? Urmând upasii urmatori desigur:
- Contactează echipa WG urmând linkul următor https://support.worldoftanks.eu/
- Include în ticket numele tancului si data (estimativ) la care acesta a fost vândut.
- Fi sigur ca ai un loc liber în garaj si suma de credite(silver) pe care ai primit-o în urma vânzării tancului.(Ex: pentru Type 59,în urma vânzării primești 1.500.000 credite,această suma va fi retrasă o dată cu restituirea tancului)
ATENȚIE !
Acest serviciu este valabil doar pentru tancurile premium,nu și pentru tancurile cumpărate cu credite/silver.
Poți de asemenea să ceri rambursarea sumei în gold în cazul în care ai cumpărat un tanc premium din greșeală:
- Contactează echipa WG urmând linkul următor https://support.worldoftanks.eu/
- Include in ticket numele tancului si data achiziționarii.
ATENȚIE !
Acest serviciu este valabil doar pentru tancurile premium,nu și pentru tancurile cumpărate cu credite/silver.
Pentru a primi rambursarea,numarul de lupte pe respectivul tanc trebuie sa fie zero. Acesta nu este un serviciu de “Încearcă înainte de a cumpara”.
Autor:Ungureanu Bogdan aka SkyZZo
Sursa: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/434691-premium-tank-restoration-reimbursement-policy-updated-02102014/page__p__9139340#entry9139340