Inainte de a intra in lupta, ar trebui sa aveti vehiculul incarcat complet cu munitie, in cazul in care vehiculul va este incarcat cu prea putina munitie, va va aparea un avertisment.
Cantitatea de munitie din fiecare vehicul depinde de calibrul tunului si turela. Munitia pe care o alegeti va afecta performantele dumneavoastra in lupta (in cele mai multe cazuri). Mai jos gasiti scurte descrieri ale fiecarei tip de munitie din joc. Din update-ul 0.8.1, munitia premium poate fi achizitionata si prin credite. In prezent, un proiectil care costa 10
Va prezentam tipurile de munitie din joc:
Aceasta munitie, are prejudiciul complet listat pe specificatiile tunului in cazul in care penetreaza armura inamicului. Cu toate acestea, in cazul in care AP-ul nu penetreaza tinta, el va ricosa. Se poate penetra, punctele slabe in cazul in care nimeresti la locul potrivit. Munitiile AP sunt supuse la diferite ”probe” ca sa spun asa, de obicei, atenuarea la 5 grade de armura, in panta, proiectilul isi va pierde din puterea de penetrare la distanta. |
Acest tip de munitie are cea mai mare putere de penetrare, dar DMG-ul produs este la fel ca la munitia AP. APCR-ul are caracteristicile munitiei AP. APCR are o viteza mai mare decat AP-ul, ceea ce inseamna ca tunul lanseaza munitia la o viteza mai mare (rezultand mai putina tactica de a lovi un vehicul aflat in miscare la o distanta mai mare), de asemenea, munitia APCR are o valoare mai mare de penetrare pe aceeasi distanta ca munitia AP. In general vorbim de tunuri de calibru mic, cum ar fi un tun de 57 mm, acesta va pierde din puterea penetrare intr-un ritm mult mai rapid decat un tun de calibru mare, de 122 mm spre exemplu. Cu toate acestea, APCR-ul este folosit, in general de tancuri medii, tancurile medii avand in general, un calibru al tunului mai mic. |
Aceasta munitie are cea mai mare valoare de DMG din toate tipurile de munitii din joc, dar are, de asemenea,o valoare de penetrare foarte scazuta. Aceasta munitie are o foarte mica raza de explozie. Munitia HE nu are nevoie neaparat sa penetreze armura, dar sansele sa penetreze scad repede pe cat e de groasa, in caz ca vehiculul are un strat de armura mai subtire, sansele sa penetreze cresc. In cazul in care reuseste sa patrunda armura, aceasta va exploda in interiorul vehiculului si va scoate din lupta membri ai echipajului, plus un DMG suplimentr la mai multe module, in functie pe cat e de mare valoarea DMG-ului. |
S-au gasit in unele SPG-uri, nu are nici o diferenta semnificativa cu omologul sau HE, doar ca are o raza mai mare de distrugere, care poate fi foarte utila pentru avarierea vehiculelor aflate dupa stanci sau cladiri. Se poate achizitiona cu gold sau credite.
|
Aceasta este munitia Premium pentru cele mai multe din clasa TD-urilor (Anti-Tanc-urilor). Ea are o putere mare de penetrare, dar spre deosebire de AP si APCR, iti va trebui un unghi tocmai bun ca sa poata penetra efectiv armura la unghiul de impact dat, ceea ce inseamna ca munitia HEAT, va avea probleme cu armurile mai groase, in comparatie cu munitiile AP si APCR. Cu toate acestea, spre deosebire de AP si APCR, munitia HEAT nu isi va pierde puterea de penetrare pe distanta. |
Aceasta munitie functioneaza ca munitie HE, cu putere de penetrare foarte mare, si se comporta la fel, in cazul in care nu penetreaza, aceasta va exploda pe suprafata armurii, provocand DMG. Ea provoaca, asemenea DMG suplimentar la module si la echipaj. |